Facebook Pixel

Авторинок України у травні: + 62%

Зниження карантинних заходів, включно з відкриттям автосалонів і державних кордонів, сприятливо позначилося на продажах нових транспортних засобів. Упродовж останнього місяця весни в Україні вдалося реалізувати 5855 легкових автомобілів проти 3604 у квітні. Ринок в одну мить зріс на 62,5%.

У таборі лідерів чергова рокіровка. Через п'ять місяців Toyota (завдяки колосальному маркетинговому ривку) повернула собі першу сходинку рейтингу, збільшивши продажі більш ніж удвічі – з 419 до 1002. А ось динаміка переможеного Renault значно слабша: 824 автомобілів проти 766 у квітні. З лютого на третій позиції прописалася Kia, хоча у неї найбільше зростання травневих продажів у процентному відношенні: +172,2 проти +139,1 у Toyota.

Ілюстрація: Федерація автопрому України

Ілюстрація: Федерація автопрому України

Ринок вже звик до проривів до групи лідерів, яку окупували mass-market-брендами, luxury-виробниками. У квітні до top-4 застрибнув BMW. Але у травні він єдиний з операторів «великої двадцятки» показав негативний результат, реалізувавши менше автомобілів (-2,2%), ніж у більш депресивному квітні через 1,5-місячну зупинку виробництва. Зате до першої п'ятірки прорвався фонтануючий новинками Mercedes.

Загалом із січня по травень на первинному ринку нашої країни було зареєстровано 29,6 тис. легкових автомобілів – на 7,3% менше, ніж роком раніше. Що цілком корелюється із прогнозами тих операторів, які наприкінці минулого року передрікали українському ринку у 2020-му продажі на рівні 70-75 тис.

Ілюстрація: Федерація автопрому України

Ілюстрація: Федерація автопрому України


Подякувати 🎉