Автоновини: рестайлінговий Mercedes E-Class

Редактор The Page «Авто» Сергій Суховський про новинки авторинку

Фото: Mercedes

Женевський салон скасовано, але авторинок продовжує фонтанувати прем'єрами. Головна з анонсованих новинок бізнес-класу – оновлений E-Class, що постав сьогодні у всій красі. Німці показали його версії з кузовами седан, універсал All-Terrain і в топовому виконанні AMG E 53 4Matic+. 63-я очікується в травні, а купе і кабріолет покажуть уже восени. Мало не написав «на Паризькому автосалоні», але чи відбудеться він?

Фото: Mercedes

Е-Class – найбільш продаваний Mercedes за версією винахідника автомобіля. З 1946 року німці реалізували понад 14 млн примірників цього класу. З них 1,2 млн припали на нинішнє, десяте покоління моделі, що дебютувало в 2016 році.

За статистикою вісім з десяти Е-покупців залишаються вірними Mercedes-Benz при покупці наступного автомобіля. Саме тому «єшка» виглядав дещо консервативно і на тлі конкурентів з «дойче віти», і поруч з іншими «мерседесами». Зараз же завдяки промальованій пластиці капота і бамперів, іншій радіаторній решітці й новій оптиці вигляд авто приведено до загальнокорпоративного знаменника. Як ніколи підтягнутого і динамічного.

Фото: Mercedes

Фари тепер повністю світлодіодні навіть в базовій версії, (опція — інтелектуальні матричні прожектори Multibeam LED), а їх блоки позбулися традиційного поділу на дві частини.

Всередині новинку найпростіше відрізнити від попередника за кермом з подвійними спицями та злитими воєдино 10,25-дюймовими дисплеями панелі приладів і медіасистеми MBUX. На жаль, милого серцю лампового «інструментарію» з аналоговими шкалами й тремтячими стрілками, що понад сто років був точкою відліку при проєктуванні кокпітів, більше не буде. Проте опціонна широкоформатна «плазма» з парою 12,3-дюймових дисплеїв є дуже інформативною й виглядає просто футуристично.

Річ у тім, що «рестайлер» оснащено сонмом «асистансів» допомоги управлінню, яким життєво важливо донести до водія масив корисної інформації. Так, система доповненої реальності для максимально швидкого орієнтування навчена зчитувати номери будівель і виводити на екран навігаційні підказки. Моніторинг «сліпих зон» попереджає про сусідів за трафіком не тільки під час руху, але й коли мотор заглушено – при небезпечному відчиненні дверей. Адаптивний круїз-контроль тепер враховує дані не лише навігації, але й трафік-сервісів, і сповільнить автомобіль ще до того, як радар або камера виявлять хвіст «корки».

«Протиугонка», що працює пліч-о-пліч з 360-градусною системою камер, в разі чого не просто підніме тривогу, але й через мобільний застосунок повідомить про несанкціоновану зміну положення або отримані пошкодження. Сама мультимедійна система тепер навіть у базовій комплектації розуміє голосові команди, а під час тривалих поїздок бореться із «затіканням» спини, трохи змінюючи положення подушки та спинки сидіння.

Ще одна програма складе алгоритм зупинок під час «дальнобоя» гібридної «єшки» таким чином, аби поєднати відпочинок водія з підзарядкою акумулятора. Таких автомобілів в Е-лінійці одразу сім. Додатковим електромотором (122 к. с., 440 Нм) тепер зможуть оснащуватися практично всі версії: з бензиновими та дизельними моторами, з 4- та 5-дверними кузовами, із задньо- і повнопривідними трансмісіями.

Головна новинка в моторній лінійці – бензинові турбодвигуни М254 (2000 куб. см, 272 к. с.) і М256 (3000 куб. см, 367 к. с.). У першому з них застосована унікальна «архітектура» – двоканальний турбокомпресор поєднується з електричним нагнітачем і 48-вольтовим стартер-генератором, додаючи для більшого розгону 20 к. с. і 180 Нм.

В Україні E-Class буде доступний для замовлення з червня, а перші поставки очікуються восени.

Фото: Mercedes

«Найгарячіше» виконання — AMG E 53 4Matic+ з пневмопідвіскою, що навчена змінювати характеристики амортизаторів на кожному з коліс окремо.


Фотогалерея
<p>Е-Class – найпродаваніший Mercedes за версією винахідника автомобіля. З 1946 року німці реалізували понад 14 млн примірників цього класу. З них 1,2 млн припало на нинішнє, десяте покоління моделі, що дебютувало 2016 року.</p>

Фото: Mercedes

<p>Фари тепер повністю світлодіодні навіть у базовій версії (опція — інтелектуальні матричні прожектори Multibeam LED), а їхні блоки позбулися традиційного поділу на дві частини.</p>

Фото: Mercedes

<p>«Найгарячіше» виконання — AMG E 53 4Matic+ з пневмопідвіскою, яка навчена змінювати характеристики амортизаторів на кожному з коліс окремо.</p>

Фото: Mercedes

Читати на The Page