Facebook Pixel
Русский военный корабль, иди нах*й.
Пожертвувати на армію
×

Новий міжнародний аеропорт, капремонт та інвестиції: губернатор Київщини про пріоритети на 2020 рік

З 1 березня Київщина перетворюється на великий будівельний майданчик. Кілометри доріг, об'єкти соціальної, освітньої, медичної галузей почнуть будувати вже цього року. The Page дізнався про головні плани Київського регіону від голови Київської обласної державної адміністрації Олексія Чернишова.

За словами Чернишова, соціальна сфера у найближчий час – один з головних пріоритетів.

«В області понад 700 шкіл, але цього замало для 22 тис. учнів. Особливо гостра нестача в містах, які швидко забудовують», — визнає Чернишов.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!

Болючим стало питання освітніх закладів для Вишневого, Софіївській та Петропавлівській Борщагівок, Бучі. Щоправда, деякі з цих міст нарешті отримали школи завдяки реанімації довгобудів.

«Школа №1 у Вишневому будувалась з 2006 року, нарешті її ввели в експлуатацію. Ми готові відкрити цей корпус у найближчі дні. Школу в Українці буде відкрито у березні. Далі — школи у Бучі, Софійський Борщагівці та декілька інших», — каже Чернишов.

Підписуйтесь на нас в Google News!

Чекають на якісні зміни й інші заклади. Для них приготували проєкт «Здорове харчування». Його мета — капремонт та заміна техобладнання майже у 50 харчоблоках.

«Ми плануємо запровадити у багатьох школах електронне меню, організувати харчування за методом шведського столу, а також інші сучасні форми, як-от кейтерінгові. Також започатковується курс «Здорове харчування» за підтримки першої леді. Наша мета – зробити шкільне харчування на Київщині здоровим, якісним та сучасним», — розповів Чернишов.

Наступний важливий крок для Київщини, на думку очільника Київської ОДА, — залучити кошти ЄБРР на модернізацію соціальних об’єктів. Наразі тривають перемовини про отримання 10 млн євро на утеплення та модернізацію 14 корпусів Київської обласної лікарні. Продовжується та планується цього року закінчити капітальний ремонт Бориспільської багатопрофільної лікарні інтенсивного лікування загальною вартістю 115 млн грн.

Із вже зробленого за перші 100 днів нового очільника області можна відзначити підписаний Протокол про співробітництво з «Південно-Західною залізницею» щодо капремонту електропоїздів на 272,6 млн грн, поточного ремонту вагонів на 160,94 млн грн, капітального ремонту пішохідних мостів на станціях Вишневе та Васильків вартістю 8 млн грн.

«Ми відновили роботу Агенції регіонального розвитку та запросили до роботи професіоналів, завдання яких — розробка інвестиційних проєктів у кожному районі столичної області, допомога держадміністраціям у їхній реалізації та професійний супровід цих проєктів», — розповів Чернишов.

Також при Київській обласній державній адміністрації створено Раду інвесторів.

Серед пріоритетних інвестиційних проєктів на 2020 рік будуть два великі інфраструктурні завдання: активізувати будівництво Великої Окружної дороги та сприяти отриманню аеропортом Біла Церква статусу міжнародного. Велика Окружна – це 214 км, орієнтовний бюджет – 6,5 млн доларів.

«Це життєво важливий проєкт для розвитку регіону. Перший етап ми починаємо реалізовувати вже цього року», — каже Чернишов.

Згодом почнуть капремонт близько 200 км доріг місцевого значення. Окрема увага приділена транспортним артеріям, що ведуть до шкіл та опорних пунктів – це ще 40 км реконструйованих доріг.

Губернатор не відкидає можливість перетворити аеропорт Біла Церква на хаб для лоукост-перевізників.

«Поруч залізниця, це зробить з аеропорта зручний хаб. Ми активно працюємо над тим, щоб він вже цього року отримав статус міжнародного, планується відкриття пункту пропуску. З часом можливе будівництво окремих пасажирського та грузового терміналів. Я сподіваюсь, що запуск роботи міжнародного аеропорту Біла Церква зробить більш комфортним та зручним життя жителів Київщини», — каже Чернишов.

Стратегічне питання для регіону – майбутнє відходів.

«Для системного вирішення цієї проблеми Київщина потребує 7-10 сміттєпереборобних заводів. Ми вже підписали відповідний документ з владою Києва щодо ситуації на 5 полігоні. Сміття – наша велика проблема, хоча вона має бути історією успіху, адже в багатьох розвинених країнах сміття – це джерело енергії. Ми працюємо з європейськими компаніями щодо створення концепції поводження з відходами та плануємо її реалізувати у найближчі роки», – зазначає Чернишов.

Вирішити всі застаріли проблеми, залучити інвесторів під сучасні проєкти – непросте завдання, але альтернативи нема.

«Київщина має стати «вітриною» країни, продемонструвавши найкращі практики та створивши найякісніші проєкти», — резюмує Чернишов.

Київщина в цифрах: столичний регіон – один з небагатьох, що показує позитивну динаміку: зростають як чисельність населення, так і економічні показники. За даними Держстату, у Київському регіоні близько 1,8 млн мешканців, але нещодавнє електронне дослідження показало інші дані – 2,3 млн. За оцінкою Олексія Чернишова, кількість ще більша — 2,5 млн мешканців. Регіон посідає перше місце за темпами житлового будівництва – 1,2 млн кв. м за 2019 рік. Трете місце за капінвестиціями ($30,1 млрд) та залученням прямих інвестицій ($1,6 млрд).

Оксана Гришина, спеціально для The Page

Коментарі

Всі новини