Facebook Pixel

Чи поглине Fozzy Group мережу «ЕКО-маркет»: обидві компанії наразі це спростовують

Новина про потенційне поглинання власником мережі супермаркетів «Сільпо» Fozzy Group свого конкурента – «ЕКО-маркет», яку днями опублікували українські ЗМІ, не відповідає дійсності. Про це ThePage повідомили в пресслужбі ритейлера.

10 грудня НВ із посиланням на три джерела розповіло, що Fozzy Group Володимира Костельмана, Олега Сотникова, Романа Чигиря та Юрія Гнатенка зацікавилася купівлею нової мережі. За словами співрозмовників видання, їхній вибір зупинився на «ЕКО-маркеті» (належить співвласнику Bayadera Group Святославу Нечитайлу).

У Fozzy Group заявили про готовність спростувати інформацію від джерел.

Quote«Fozzy Group настільки впевнена, що переговорів щодо купівлі з «ЕКО-маркет» не було і не планується, що навіть готова офіційно спростувати три невідомих джерела. Отож: група компаній Fozzy Group не веде переговорів щодо купівлі з мережею «ЕКО-маркет», — йдеться в коментарі.

В «ЕКО-маркеті» слова співрозмовників НВ також заперечують.

Quote«ЕКО-маркет не веде переговорів про продаж ні з Fozzy Group, ні з будь-яким іншим гравцем ринку... офіційно заявляємо про те, що «ЕКО-маркет» не планує йти з ринку українського ритейлу, продовжує працювати, виконувати обов’язки та розвиватися», – наголосили в мережі.

У компанії згадали також про зниження кількості магазинів за останні кілька років і пояснили це бажанням оптимізувати витрати й закрити неприбуткові точки. Представники «ЕКО-маркету» додали, що наразі займаються розгортанням мережі магазинів біля дому Sympatic, у межах якого відкрили чотири нові торгові точки та реконструювали ще десять.

Контекст. За підсумками першого півріччя 2021 року в секторі продуктової роздрібної торгівлі за темпами відкриття магазинів лідером стала Fozzy Group. Компанія відібрала титул у свого конкурента – АТБ – відкривши 49 магазинів за зазначений проміжок часу.

Подякувати 🎉