Мобільний оператор «Vodafone Україна» за пів року втратив найбільше абонентів у межах послуги з перенесення мобільних номерів (MNP) – 12,5 тис. Водночас новими абонентами оператора стали 8,7 тис. чоловік. Це найменший показник, як порівняти з його конкурентами – «Київстар» і lifecell.
Про це йдеться у звіті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ).
Слідом за Vodafone щодо кількості втрачених клієнтів йде «Київстар» — 11,8 тис. чоловік. Крім того, останній отримав найбільше абонентів – 11,4 тис.

Найменше клієнтів втратив lifecell — лише 5,4 тис. До нього за пів року перейшли 9,3 тис. чоловік.
Загалом за шість місяців послугою із перенесення номера скористалися понад 30 тис. абонентів.

Фото: nkrzi.gov.ua
Зазначимо, що за перші три місяці роботи послуги MNP найбільше клієнтів втратив «Київстар» — 6,8 тис. У «Vodafone Україна» і lifecell відтік клієнтів менший – 5,15 тис. та 2,9 тис. чоловік відповідно.
Серед операторів-одержувачів найбільше абонентів за цей період перейшло до «Vodafone Україна» – 5,14 тис. чоловік. Від нього відстає «Київстар» з показником трохи більше за 5 тис. За ними йде lifecell — до нього перейшли 4,5 тис. клієнтів.
Послуга MNP стала доступною в Україні з 1 травня, проте до НКРЗІ одразу почали надходити скарги від абонентів та від одного з операторів – lifecell.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Практичний кейс трьох українських компаній, які працевлаштовують людей з інвалідністю
Угода про надра між Україною та США: перші юридичні висновки та потенційні наслідки