Facebook Pixel
IT

Зміна позицій. Vodafone обійшов «Київстар» за втратою абонентів у межах послуги MNP

Автор

Мобільний оператор «Vodafone Україна» за пів року втратив найбільше абонентів у межах послуги з перенесення мобільних номерів (MNP) – 12,5 тис. Водночас новими абонентами оператора стали 8,7 тис. чоловік. Це найменший показник, як порівняти з його конкурентами – «Київстар» і lifecell.

Про це йдеться у звіті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ).

Слідом за Vodafone щодо кількості втрачених клієнтів йде «Київстар» — 11,8 тис. чоловік. Крім того, останній отримав найбільше абонентів – 11,4 тис.

Найменше клієнтів втратив lifecell — лише 5,4 тис. До нього за пів року перейшли 9,3 тис. чоловік.

Загалом за шість місяців послугою із перенесення номера скористалися понад 30 тис. абонентів.

Фото: nkrzi.gov.ua

Фото: nkrzi.gov.ua

Зазначимо, що за перші три місяці роботи послуги MNP найбільше клієнтів втратив «Київстар» — 6,8 тис. У «Vodafone Україна» і lifecell відтік клієнтів менший – 5,15 тис. та 2,9 тис. чоловік відповідно.

Серед операторів-одержувачів найбільше абонентів за цей період перейшло до «Vodafone Україна» – 5,14 тис. чоловік. Від нього відстає «Київстар» з показником трохи більше за 5 тис. За ними йде lifecell — до нього перейшли 4,5 тис. клієнтів.

Послуга MNP стала доступною в Україні з 1 травня, проте до НКРЗІ одразу почали надходити скарги від абонентів та від одного з операторів – lifecell.

Подякувати 🎉