Facebook Pixel

Збитки виробника пива Budweiser у першому кварталі склали $41 млн

Найбільший в Азії виробник пива Budweiser Brewing Company APAC отримав у першому кварталі 2020 року $41 млн збитків. Минулого року за аналогічний період компанія отримала $240 млн прибутку.

Виручка пивоварів впала на 39% — до $956 млн, а нормалізований показник EBITDA знизився на 68%. Крім того, обсяги продажів скоротилися на 42,3%, що призвело до падіння акцій Budweiser APAC на 3,2%, йдеться у звіті компанії.

Ситуація дещо покращилася з середини березня, коли пивоварні відновили свою роботу в Китаї та інших країнах Азії, крім Індії.

Контекст. Дочірня компанія Anheuser-Busch InBev - Budweiser APAC є найбільшим виробником пива в Китаї, Австралії та Південній Кореї. Компанія виробляє та продає понад 50 брендів пива, зокрема Budweiser, Stella Artois, Corona і Hoegaarden.

Минулого року Anheuser-Busch InBev SA з другої спроби провела первинне розміщення акцій (IPO) свого азійського бізнесу на Гонконзькій фондовій біржі й залучила близько $5 млрд.

Подякувати 🎉