Українці в квітні придбали і поставили на облік 3,7 тис. нових легкових авто або майже в два рази менше, ніж роком раніше, повідомив «Укравтопром».
У порівнянні з березнем, продажі впали на 41% (тоді було продано 6,2 тис. авто). У лютому продано 7 тис., а в січні – 7,1 тис. автомобілів.
Незважаючи на різке падіння кількості реєстрацій нових машин, третій місяць поспіль залишається незмінною трійка лідерів ринку: Renault, Toyota, KIA.
На четверте місце несподівано піднявся BMW, який в минулому році обіймав дев'яту позицію, а в попередньому місяці – тринадцяту. Mercedes-Benz виявився одним з небагатьох брендів, що продемонстрували зростання продажів в річному вимірі, показавши шостий результат місяця. Роком раніше він займав 14-у сходинку рейтингу, а в березні цього року був одинадцятим.
ТОП-10 брендів ринку нових легкових автомобілів в квітні-2020:
- Renault – 771 шт. (-31% до квітня-2019);
- Toyota – 428 шт. (-56%);
- KIA – 259 шт. (-59%);
- BMW – 184 шт. (-11%);
- Skoda – 180 шт. (-67%);
- Mercedes-Benz – 177 шт. (+16%);
- Mazda – 173 шт. (-15%);
- Nissan – 133 шт. (-69%);
- Peugeot – 131 шт. (-33%);
- Hyundai – 121 шт. (-68%).
Найбільш продаваним автомобілем місяці став Renault Duster – 278 штук.
Всього за період з січня по квітень поточного року на українському ринку було зареєстровано 23,9 тис. продажів нових легкових автомобілів, що на 5% менше, ніж торік.
Свою статистику авторинку публікує і компанія AUTO-Consulting. Її цифри дещо інші, ніж у «Укравтопрому», але в цілому картина приблизно така ж.
Контекст. У березні 2020 року, частина якого пройшла у режимі карантинних обмежень, українці зареєстрували 6244 нових легкових автомобілів, повідомив «Укравтопром». Таким чином, у річному вираженні реєстрації знизилися на 15%. Також березневий результат виявився найгіршим з початку року.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також