За програмою «Доступна іпотека 7%» наразі підписано 1 470 кредитних договорів загальним обсягом 1,265 млрд грн.
До уповноважених банків загалом надійшло 2 010 заявок на участь у програмі на загальну суму 1,737 млрд грн, повідомляє Мінфін.
До участі в програмі залучено 25 регіонів країни, але найбільше заявок минулого тижня було з:
- Київської обл. (31,49%);
- м. Київ (30,12%);
- Львівської обл. (6,69%);
- Харківської обл. (5,75%);
- Волинської обл. (3,91%).

Видача кредитів за держпрограмами «Доступна іпотека 7%» та «Доступні кредити 5-7-9%» здійснюється за постановою Кабміну «Про внесення змін до постанов Кабінету міністрів України від 24 січня 2020 р. № 28 та 24 січня 2020 р. № 29». Її було ухвалено на засіданні уряду 21 жовтня 2021 року.
«Скасовано вікові обмеження щодо нерухомого майна та збільшено ліміт можливого перевищення площі предмета іпотеки з 20% до 40% нормативної площі, яку позичальник оплачує самостійно», — повідомили в Мінфіні.
У відомстві уточнили, що скасування обмежень не стосується об'єктів нерухомості в обласних центрах із чисельністю населення понад 1 млн осіб, які мають бути введено в експлуатацію або реконструйовано не раніше ніж за десять років.

Зараз у програмі «Доступна іпотека 7%» бере участь 21 уповноважений банк.
«… саме банк ухвалює рішення щодо видачі кредиту, використовуючи власну методологію оцінювання платоспроможності потенційного позичальника», — звертають увагу в Міністерстві фінансів.
Зокрема, в Ощадбанку заявили, що з «пільгових» 50 кв. метрів житла, на які поширюється низька ставка, необхідно відняти площу майна, яким уже володіє позичальник або його сім'я. Решта площі квартири оплачуватиметься за ставкою банку.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Практичний кейс трьох українських компаній, які працевлаштовують людей з інвалідністю
Угода про надра між Україною та США: перші юридичні висновки та потенційні наслідки
Закон №4337-IX: як нові вимоги до перевізників змінять ринок автоперевезень в Україні