Facebook Pixel

З початку року українці витратили на онлайн-шопінг 76 млрд грн

З січня по листопад 2019 року товарообіг фізичних товарів і послуг збільшився на 17%, як порівняти з цим же періодом 2018-го, і склав 76 млрд грн. Про це йдеться в дослідженні української продуктової IT-компанії EVO, яка створює маркетплейси, де продаються товари і послуги.

Зріс також заробіток від доставки, реклами, просування і онлайн-оплат. На доставці товарів, які українці купували онлайн, оператори заробили близько 3,5 млрд грн, а майже 2 млрд грн — за оплату в мережі.

За даними Всеукраїнської рекламної коаліції, на рекламу товарів і послуг у соціальних мережах, а також маркетплейсах та інтернет-ресурсах учасникам ринку вдалося заробити на 37% більше, ніж за аналогічний період минулого року — 16 млрд грн.

2.png
3.png
4.png
screenshot-7.png
2.png Thumb 3.png Thumb 4.png Thumb screenshot-7.png Thumb

Вартість доставки, середній чек та перспективні ніші онлайн-покупок

  • У 2019 році середній чек впав на 7-10%. На маркетплейсах компанії, яка проводила дослідження, — Prom.ua, Shafa.ua, Bigl.ua, Crafta.ua, Izi.ua — населення країни залишає від 200 грн до 1 тис грн за раз.
  • Проте вартість доставки подорожчала. За те, щоб отримати товар, українець платить 5-15% від його вартості. У EVO відзначили, що, як порівняти зі світовим ринком, ця ціна трохи завищена, і тому темпи зростання онлайн-торгівлі в країні впали.
  • Зростає частка покупців, які замовляють товари з мобільних телефонів. Наприклад, на Prom їх 70%.
  • Виріс попит на товари для дому, автомобільну, мотопродукцію, а також на книги та товари для хобі. Але все ж таки найбільше з початку року українці купували одяг, взуття, техніку, електроніку, повсякденні товари, а також косметику та парфумерію.
  • За проаналізований час конкуренція маркетплейсів, соцмереж і пошукових систем стала жорсткішою. Наприклад, 55% американців, не заходячи в Google, відразу шукають потрібні їм товари на Amazon, а 65% — на eBay. Як стверджують експерти, в Україні ситуація схожа. Минаючи пошукову систему, 65% населення країни шукають продукцію на AliExpress, майже 50% — на ОLX і 35% — на Rozetka.
Таблиця: EVO

Таблиця: EVO


Подякувати 🎉