Рада Євросоюзу (ЄС) продовжила секторальні економічні санкції проти Росії на чергові шість місяців – до 31 липня 2020 року.
Про це повідомили у пресслужбі Ради ЄС.
Рішення ухвалили після того, як президент Франції Еммануель Макрон і канцлер ФРН Ангела Меркель оновили інформацію про виконання Мінських угод станом на 12 грудня 2019 року.
«Беручи до уваги, що Мінські угоди не виконані повністю, Європейська Рада одноголосно ухвалила політичне рішення відновити економічні санкції проти Росії», — пише пресслужба Ради ЄС.
Санкції спрямовані на російські фінансовий, енергетичний та оборонний сектори, а також на товари подвійного призначення.
Продовжені санкції передбачають:
- обмеження доступу до первинного та вторинного ринків капіталу ЄС для п'яти основних державних фінінститутів, представлених у більшості російських компаній та їхніх «дочок», створених за межами ЄС, а також для трьох найбільших російських енергетичних і трьох оборонних компаній;
- введення заборони на експорт та імпорт торгівлі зброєю;
- встановлення заборони на експорт товарів подвійного призначення для військових цілей або кінцевих споживачів у Росії;
- обмеження доступу Росії до деяких чутливих технологій і послуг, які можуть бути використані для видобутку і розвідки нафти.
Контекст. Спочатку ввели санкції терміном на рік 31 липня 2014 року у відповідь на військове вторгнення Росії в Україну і посилили у вересні 2014 року.
Рада ЄС 19 березня 2015 року вирішила, що санкції з Росії можна буде знімати тільки після повного виконання Мінських угод, призначеного на 31 грудня 2015 року. Оскільки цього не сталося, санкції продовжують діяти.
Комітет Сенату США з закордонних справ схвалив законопроєкт DASKA з додатковими санкціями проти РФ відомий як «санкції з пекла».
Крім цього, палата представників США підтримала оборонний бюджет країни на $738 млрд, який передбачає санкції проти російських газопроводів «Північний потік-2» і «Турецький потік».
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Контент з цінністю: як брендам ефективно комунікувати з бізнес-аудиторією в LinkedIn