Ярославський купив маркетплейс LeBoutique. Фото: Фото Марієнко Андрій/УНІАН
Група DCH бізнесмена Олександра Ярославського придбала у приватних інвесторів 100% корпоративних прав онлайн-маркетплейсу LeBoutique, одного з провідних гравців українського fashion-рітейлу. Про це повідомляє «НВ».
«Інвестиція в LeBoutique є логічним продовженням стратегії DCH, спрямованої на розвиток онлайн-каналів продажів на додаток до існуючих офлайнових торгових майданчиків», — повідомили у групі компаній.
Фінансовим радником під час укладання угоди з боку продавців виступила інвестиційно-банківська компанія Soul Partners.
«DCH планує розвивати платформу LeBoutique з метою закріплення за нею статусу галузевого лідера та створення сучасного та зручного для користувачів українського онлайн-продукту», — додали в групі.
Контекст. DCH вже володіє торгово-розважальними центрами Караван у Києві, Харкові та Дніпрі.