Японський бренд Uniqlo вирішив залишити росію після зупинення своєї діяльності там минулого року, відкривши шлях для продажу бізнесу.
Власник Uniqlo Fast Retailing тимчасово зупинив діяльність бренду одягу в росії в березні 2022 року, приєднавшись до десятків міжнародних компаній, після того як москва почала атаку на Україну, назвавши це «спеціальною військовою операцією».
Один із російських топчиновників заявив, що компанія вирішила повністю вийти з росії, але ще не подала заявку до уряду, а це означає, що в мережі поки що немає покупця.
Uniqlo може залишити ринок за прикладом «Макдоналдса», тобто продати магазини з гарним купівельним трафіком і обладнанням іншому гравцю, але не дозволить використовувати бренд.
Тадаші Янаї, засновник Fast Retailing, раніше повідомив японським ЗМІ, що Uniqlo керує 50 магазинами в росії. На початок 2023 року у рф залишилося 27 тимчасово закритих точок.
Колаборація Uniqlo з українськими мисткинями
Тим часом німецька філія Uniqlo запустила колаборацію з українськими художницями, які живуть у Берліні й належать до Ukrainian Cultural Community (UCC).

Uniqlo покидає росію — Reuters
Колекція представлена базовими футболками, лонгслівами та шоперами з малюнками чотирьох українських художниць. Це київська художниця Зіна Ісупова, яка фіксує предмети повсякденності; харківська художниця Viki Berg, яка спеціалізується на тафтингових килимах; вулична художниця Ptashka Somari, яка шукає натхнення в постграфіті й ретрофутуризмі, та Анастасія Пасічник – керівниця UCC.
Спільна колекція стала частиною проєкту Uniqlo під назвою UTme. Суть його полягає в тому, що покупці можуть самостійно розробити дизайн речі, доповнивши її текстом, зображеннями, принтами чи наліпками просто в магазині.