Попри всесвітній тренд на виведення бізнесу з росії японські компанії роблять це не надто активно. Згідно з дослідженням статистичного центру Teikoku Databank, з моменту повномасштабного вторгнення рф в Україну лише 2,4% японських компаній, що функціонували на території країни-агресора оголосили про рішення остаточно піти. У цифрах це звучить ще гірше, розлучитись з російським ринком наважились всього 4 зі 168 компаній — Toyota, Nissan, Bridgestone та Uniqlo, пише Kyodo.
https://thepage.ua/ua/news/francuzkij-thales-taki-pide-z-rosijskogo-rinku
Аналіз показує, що з-поміж країн «Великої сімки» Японія продемонструвала найгірший результат за показником компаній, які повністю зупинили співпрацю з росією. Між тим, найактивніше прощається з росією британський бізнес – 48%. Своєю чергою, італійські підприємці зайняли обережну позицію – з рф вийшло близько 5% компаній.
За даними Teikoku Databank, рішення призупинити виробництво або операції на росії прийняли 74 японських компанії, що еквівалентно 40% від загальної кількості.
Контекст. Нагадаємо, Кремль вніс Японію до свого «чорного списку» — переліку недружніх країн – 7 березня. Окрім Токіо, до нього потрапили країни ЄС, Британія, США, Південна Корея, Україна, Швейцарія та інші. У Путіна обирали недружні країни за критерієм введення проти рф санкцій.
Як повідомлялось, 1 березня Японія ввела санкції проти Путіна Шойгу, Медвєдєва, а також щодо 49 російських компаній та відомств (включно з ФСБ та Міноборони рф).
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Ревізія стану енергетичного сектора після зими та заяв про «енергетичне перемир’я»
We make it Grain: реєстрацію на міжнародну конференцію Grain Ukraine 2025 відкрито