Facebook Pixel

Що робити, якщо приходять борги за світло, а в квартирі ніхто не живе: поради від Yasno

Ви давно не були вдома, а рахунки показують борги. Що варто зробити клієнтові, якщо він не проживає в квартирі, щоб не назбирати боргів.

Про це пише YASNO.

Все через те, що власники квартир не передають показання лічильників. У такому разі оператор системи розподілу, не отримавши дані лічильника, здійснює розрахунок обсягів споживання електроенергії на основі показників середньодобового споживання і передає ці обсяги постачальнику. Постачальник до отриманих обсягів застосовує тариф і виставляє рахунок. Клієнт їх не сплачує, адже вважає це помилкою, і таким чином починають формуватися борги.

Що необхідно робити власникам житла, котрі не проживають у своїй квартирі, щоб не накопичувати борги за світло?

1. Передавати орієнтовні показання щомісяця

Наприклад, якщо у квартирі залишився працюючим холодильник або інша техніка, то достатньо буде щомісяця до останніх зафіксованих вами показань додавати 2-5 кВт∙год і відповідно сплачувати за них. А повернувшись додому, буде достатньо сфотографувати дані лічильника або запросити контролера ОСР, щоб провести звірку. В такому випадку борги не будуть формуватися і не надходитимуть повідомлення про заборгованість.

2. Передавати одні й ті ж самі показання електролічильника щомісяця

Навіть якщо у квартирі відключені усі електроприлади, необхідно щомісяця передавати останні зафіксовані клієнтом показання.

Нагадаємо, передавати показання необхідно за дві дні до кінця місяця та протягом трьох днів наступного. Зробити це можна дистанційно з будь-якої країни світу за допомогою онлайн-сервісів YASNO:

• Особистий кабінет

• мобільний застосунок

• чатботи у Viber та Telegram

• через форму на сайті

• написавши в особисті повідомлення сторінці YASNO у Facebook.

Подякувати 🎉