Ви давно не були вдома, а рахунки показують борги. Що варто зробити клієнтові, якщо він не проживає в квартирі, щоб не назбирати боргів.
Про це пише YASNO.
Все через те, що власники квартир не передають показання лічильників. У такому разі оператор системи розподілу, не отримавши дані лічильника, здійснює розрахунок обсягів споживання електроенергії на основі показників середньодобового споживання і передає ці обсяги постачальнику. Постачальник до отриманих обсягів застосовує тариф і виставляє рахунок. Клієнт їх не сплачує, адже вважає це помилкою, і таким чином починають формуватися борги.
Що необхідно робити власникам житла, котрі не проживають у своїй квартирі, щоб не накопичувати борги за світло?
1. Передавати орієнтовні показання щомісяця
Наприклад, якщо у квартирі залишився працюючим холодильник або інша техніка, то достатньо буде щомісяця до останніх зафіксованих вами показань додавати 2-5 кВт∙год і відповідно сплачувати за них. А повернувшись додому, буде достатньо сфотографувати дані лічильника або запросити контролера ОСР, щоб провести звірку. В такому випадку борги не будуть формуватися і не надходитимуть повідомлення про заборгованість.
2. Передавати одні й ті ж самі показання електролічильника щомісяця
Навіть якщо у квартирі відключені усі електроприлади, необхідно щомісяця передавати останні зафіксовані клієнтом показання.
Нагадаємо, передавати показання необхідно за дві дні до кінця місяця та протягом трьох днів наступного. Зробити це можна дистанційно з будь-якої країни світу за допомогою онлайн-сервісів YASNO:
• Особистий кабінет
• мобільний застосунок
• чатботи у Viber та Telegram
• через форму на сайті
• написавши в особисті повідомлення сторінці YASNO у Facebook.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також