Мережа McDonald’s має ресторани у 118 країнах і щодня обслуговує приблизно 69 мільйонів людей. Але це не лише культовий Біг Мак, який знаходить свій шлях до вуст клієнтів – меню бренду адаптується та розвивається залежно від того, в якій частині світу він знаходиться.
Наприклад, японський McDonald’s пропонує гамбургери зі смаком соєвого соусу, а жителі Філіппін навіть можуть придбати спагеті в мережі.

Ексклюзивно для Канади виробляються «чипси з путіном» — звичайні чипси з сиром і перцевою підливою. Попри те, що американські філії McDonald’s почали пропонувати картоплю фрі з беконом і сиром у 2004 році, відтоді її популярність згасла, і тепер її можна знайти лише в Канаді.

Індія може похвалитися Chicken Maharaja Mac. Це якби Біг Мак містив курку і був натхненний індійськими спеціями. Подвійний курячий гамбургер приправлений халапеньо, цибулею, сиром чеддер, помідорами та хрустким листям салату, а також соусом хабанеро.
Інші дивні варіанти класичних страв включають німецьку McShrimp — маленьку креветку, смажену у фритюрі, яку подають хрусткою з соусом.
McDonald’s у Великій Британії та США традиційно дає своїм McFlurries смак шоколадних батончиків, але в Новій Зеландії поціновувачі можуть придбати популярний десерт зі смаком блакитної жувальної гумки, які подають із зефіром.

Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також