Міністр інфраструктури Владислав Криклій повідомив про підготовку конкурсів за першими проєктами на залучення приватних інвесторів в дорожній сектор. «Треба пройти не одне бюрократичне випробування пекла і підписати 18 томів концептуальних записок», — додав він.
На першому етапі програми державно-приватного партнерства в дорожній галузі планується відновити шість ділянкою доріг загальною протяжністю 1400 км:
- Харків — Дніпро — Запоріжжя (M-29, M-04, M-18);
- Бориспіль — Полтава (М-03);
- Херсон — Миколаїв (М-14);
- Київ — Житомир — Рівне (М-06);
- Ягодин — Ковель — Луцьк (М-07, М-19);
- Дніпро — Кривий Ріг — Миколаїв (M-04, М-11).

Очікуваний обсяг початкових інвестицій по кожному з проєктів становить $200-350 млн. Вони також передбачають подальше утримання дороги інвестором протягом 20 і більше років. «А це додаткові інвестиції, які в рази перевищують початкові», — пояснив Криклій.
Міністр запевнив, що ці дороги не будуть платними для проїзду. Інвестору заплатить держава, але в розстрочку протягом 20-30 років. Якщо дорога не буде утриматися відповідно до встановлених стандартів, платіж інвестору зменшується на розмір штрафів — це визначається договором.
Додатково. Уряд 23 грудня минулого року затвердив максимальний розмір плати за разовий проїзд автомобільними дорогами загального користування, побудованим на умовах концесії. Він визначається відповідно до категорії транспортних засобів за кожен кілометр автодороги. Це рішення дозволить створити правові підстави для реалізації проєктів будівництва доріг на умовах концесії, пояснив міністр інфраструктури Владислав Криклій.

Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Практичний кейс трьох українських компаній, які працевлаштовують людей з інвалідністю
Угода про надра між Україною та США: перші юридичні висновки та потенційні наслідки