Facebook Pixel
Русский военный корабль, иди нах*й.
Пожертвувати на армію
×

Платних доріг поки що немає, а тариф уже є. Можна готуватися

Фото: sud.ua

Фото: sud.ua

Уряд 23 грудня затвердив максимальний розмір плати за разовий проїзд автомобільними дорогами загального користування, побудованими на умовах концесії. Він визначається відповідно до категорії транспортних засобів за кожен кілометр автодороги. Про це повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій.

Це рішення уряду дозволить створити правові підстави для реалізації проєктів будівництва доріг на умовах концесії, пояснив міністр.

Відповідно до закону «Про концесії», розмір плати за разовий проїзд автомобільною дорогою, побудованою на умовах концесії, визначається концесіонером. Розмір цієї плати не може перевищувати максимального розміру, що встановлюється Кабінетом міністрів із урахуванням виду транспортного засобу та рівня інфляції.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!

Ці максимуми уряд і встановив 23 листопада. Вони складають 0,023, 0,045 або 0,133 євро за 1 км.

photo-2020-12-23-14-28-47.jpg

Додатково. Мінінфраструктури розробило першу програму державно-приватного партнерства в дорожній галузі. В її рамках на першому етапі планується відновити шість ділянок доріг загальною довжиною 1400 км. Але це не платні дороги, а «дороги в розстрочку». Інвестор реалізує проєкт за свої гроші і після здачі дороги в експлуатацію отримує платежі від держави.

Подякувати 🎉

Коментарі

Всі новини