Як вивести майже 50 суден із причалів на Каховському водосховищі вверх по Дніпру через Запорізький шлюз, зараз вирішує Адміністрація судноплавства України. Про це повідомив голова Адміністрації Євгеній Ігнатенко за підсумками наради в Херсоні щодо ліквідації наслідків підриву греблі Каховської ГЕС.
«Активно працюємо із судновласниками, чиї судна зараз перебувають в акваторії Каховського водосховища. Наше завдання – сприяти їхній передислокації з місць базування вище по Дніпру через Запорізький шлюз. За Дніпрогесом річка Дніпро залишиться судноплавною. Нижче – ще тривалий час ні. Після падіння рівня води судна там опиняться на мілині, а це може загрожувати розливом пально-мастильних матеріалів», – підкреслив він.

За даними Ігнатенка, рівень води в Каховському водосховищі падає на 10 см щогодини. Допустимий рівень на нижньому б’єфі Запорізького шлюзу – 14 м, зранку 7 червня фіксували 16 м. Біля шлюзу Дніпровської ГЕС станом на ранок 8 травня рівень води склав 15,7 м за граничного мінімуму 14,5 м (дані Запорізької ОВА).
«За умови падіння рівня нижче цієї позначки ми не зможемо проводити шлюзування в Запоріжжі», — попереджає Ігнатенко.
У Миколаєві рівень води вже зріс на 1 метр. Місто, нагадаємо, стоїть на Інгулі, притоці Південного Бугу, що впадає в Дніпро.
Влада вважає, що максимальні наслідки підриву дамби Каховської ГЕС варто очікувати за 3 — 5 днів.
Збитки лише водним ресурсам, за попередніми даними, уже склали 2 млрд грн. В «Укргідроенерго» говорять, що на відновлення дамби знадобиться 5 років.

Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також