Facebook Pixel

Як врятувати 50 суден на Каховському водосховищі — Адміністрація судноплавства

Як вивести майже 50 суден із причалів на Каховському водосховищі вверх по Дніпру через Запорізький шлюз, зараз вирішує Адміністрація судноплавства України. Про це повідомив голова Адміністрації Євгеній Ігнатенко за підсумками наради в Херсоні щодо ліквідації наслідків підриву греблі Каховської ГЕС.

Quote«Активно працюємо із судновласниками, чиї судна зараз перебувають в акваторії Каховського водосховища. Наше завдання – сприяти їхній передислокації з місць базування вище по Дніпру через Запорізький шлюз. За Дніпрогесом річка Дніпро залишиться судноплавною. Нижче – ще тривалий час ні. Після падіння рівня води судна там опиняться на мілині, а це може загрожувати розливом пально-мастильних матеріалів», – підкреслив він.

За даними Ігнатенка, рівень води в Каховському водосховищі падає на 10 см щогодини. Допустимий рівень на нижньому б’єфі Запорізького шлюзу – 14 м, зранку 7 червня фіксували 16 м. Біля шлюзу Дніпровської ГЕС станом на ранок 8 травня рівень води склав 15,7 м за граничного мінімуму 14,5 м (дані Запорізької ОВА).

Quote«За умови падіння рівня нижче цієї позначки ми не зможемо проводити шлюзування в Запоріжжі», — попереджає Ігнатенко.

У Миколаєві рівень води вже зріс на 1 метр. Місто, нагадаємо, стоїть на Інгулі, притоці Південного Бугу, що впадає в Дніпро.

Влада вважає, що максимальні наслідки підриву дамби Каховської ГЕС варто очікувати за 3 — 5 днів.

Збитки лише водним ресурсам, за попередніми даними, уже склали 2 млрд грн. В «Укргідроенерго» говорять, що на відновлення дамби знадобиться 5 років.

Подякувати 🎉