Facebook Pixel

«Хочемо як у Amazon»: найбільші медіавидавці вступили у війну з Apple

NYT, News Corp і Bloomberg вимагають від Apple роз'яснити умови зниження комісії в магазині застосунків App Store до рівня, узгодженого для Amazon. Про це пише Bloomberg.

Видання мають 100% охоплення американської аудиторії та понад 200 млн унікальних відвідувачів. Їх не влаштовує комісія в розмірі 30% від транзакцій у застосунках, яку встановлено в магазині Apple.

Видання направили листа гендиректору Apple Тіму Куку. Вони підкреслили, що для компанії Amazon комісію знижено, а Кук говорив, що «така можливість є доступною для всіх, хто відповідає певним умовам».

«Нам хотілося б розуміти, яким умовам повинні відповідати наші члени — компанії, що виробляють високоякісний цифровий контент, щоб отримати такі ж самі умови, які Amazon отримала в App Store для свого застосунку Amazon Prime Video», — йдеться у листі.

Контекст. Месенджер Telegram подав антимонопольну скаргу регулятору ЄС на магазин застосунків App Store через обмеження конкуренції.

Як приклад обмеження конкуренції з боку Apple Telegram навів свою відмову від розвитку ігрової платформи 2016 року. App Store сприйняв таку ініціативу Telegram як порушення правил.

«З тієї ж причини Apple може дозволити стягувати величезну комісію в розмірі 30% з обороту всіх застосунків в App Store», — додали в компанії.

Водночас засновник Telegram Павло Дуров уже давно критикує App Store. За його словами, на підтримку App Store Apple реально витрачає лише незначну частину того, що забирає у розробників застосунків. Тому пояснення компанії щодо 30%-ї комісії не є правдою.

Apple стала першою компанією в США і першою технологічною компанією у світі, чия ринкова вартість склала $2 трлн. Акції Apple 31 липня на торгах біржі Nasdaq подорожчали на 10,5%, до $425 за одиницю. У підсумку її капіталізація склала $1,82 трлн. Уперше в історії Apple обігнала Saudi Aramco за рівнем капіталізації й повернула собі статус найдорожчої компанії у світі.

Подякувати 🎉