Туристичний ринок України скоротився до 10 — 40% колишнього обсягу залежно від сектору — експерти

Улітку 2023 року в Україні активізувався внутрішній туризм. Попит зосереджено переважно на заході країни. У регіонах, які найбільше приваблюють туристів, ціни зростають. Проте про відновлення галузі на доковідному рівні не йдеться, адже в розпал епідемії коронавірусу сектор зазнав суттєвих втрат.

«Якщо відштовхнутися від обсягів 2019 року, ринок подорожей Україною у 2023-му скоротився орієнтовно до 30 — 40%, виїзний туризм упав ще більше — до 20 — 30%», — зазначила в коментарі The Page Олена Казьміна, директорка й співзасновниця туристичної компанії «Орнамент України».

«Діловий туризм в Україні, як порівняти з кращими часами, звузився до 10 — 15%. Утім, щодо 2022 року зростання вже помітно», — ділиться своїми оцінками Олександр Чорний, CEO Smart Education Hotel School.

За словами співрозмовника The Page, у Києві діловий туризм дещо пожвавився в березні — квітні 2023 року. У столиці почали відбуватися конференції, заходи, тренінги, хоча й помітно меншого масштабу, ніж у мирні, особливо доковідні часи. З початку травня, коли Київ почали обстрілювати ледь не щодня, активність майже згасла, а в середині літа знову помітні паростки відродження.

Попит концентрується на готелях, де є укриття, принаймні підземні паркінги. Для проведення заходів організатори намагаються підібрати конференц-зали на мінус перших і мінус других поверхах і в обладнаних підземних паркінгах, що дає змогу не перериватися в разі повітряної тривоги.

«У мінімізації ділового трафіку є кілька причин. По-перше, це, звісно, безпека. По-друге, за час карантину всі навчилися працювати дистанційно й не готові без гострої потреби відвідувати офлайн-заходи або проводити очні переговори, до того ж коли це потребує додаткових витрат на логістику», — пояснює тенденції Олександр Чорний.

Читати на The Page

Безкоштовна імітація НМТ для українців

інформаційна підтримка