Facebook Pixel

Як киянам онлайн відновити електропостачання після відключення через борги. Поради YASNO

Як киянам онлайн відновити електропостачання після відключення через борги. Поради YASNO

Як киянам онлайн відновити електропостачання після відключення через борги. Поради YASNO

Щоб після знеструмлення через борги електроенергія знову з’явилася в оселі, клієнтам YASNO тепер не обов’язково відвідувати енергоофіс постачальника. Вирішити питання з підключенням наразі можна онлайн за кілька кроків.

Крок 1. Сплатити заборгованість у повному обсязі

Перед оплатою необхідно перевірити суму боргу у попередженні. Внести її можна без комісії через онлайн-сервіси YASNO: Особистий кабінет, мобільний застосунок, чатботи у viber або telegram. Також розрахуватися можна в онлайн-банкінгах, платіжних терміналах чи відділеннях банків або «Укрпошти».

Крок 2. Надіслати постачальнику заяву та квитанцію про оплату

Після оплати треба завантажити на сайті YASNO заяву на відновлення електропостачання, роздрукувати, заповнити її та зробити скан або фото. Також знадобиться копія квитанції, що підтверджує погашення заборгованості.

Заяву та квитанцію слід направити постачальнику одним зі способів:

  • у чаті viber або telegram
  • на електронну адресу [email protected]
  • в особисті повідомлення на сторінці YASNO у Facebook

У повідомленні обов’язково вказати контактний номер телефону та електронну адресу для зв’язку.

Крок 3. Сплатити рахунок за послуги з відключення та підключення

Клієнту буде надісланий рахунок на оплату послуг оператора системи розподілу (ОСР) з відключення та підключення. Слід звернути увагу на банківські реквізити: вони відрізняються від тих, за якими вносяться платежі за електроенергію.

Квитанцію про оплату послуг потрібно надіслати на електронну адресу, з якої надійшов рахунок. Отримавши її, постачальник направить ОСР заявку на відновлення електропостачання. З цього моменту підключення має відбутися протягом 3 робочих днів у містах та 5 робочих днів у сільській місцевості.

Quote«Ми диджиталізували процес відновлення електропостачання, аби клієнти мали можливість швидко та зручно вирішити питання. Тепер споживач може обирати: звертатися особисто до енергоофісу або взаємодіяти з постачальником дистанційно. Проте у будь-якому разі відключення світла через борги завжди спричиняє дискомфорт і зайві клопоти. Тому радимо не допускати цього і сплачувати за світло регулярно — щомісяця до 20 числа», — зауважив генеральний директор YASNO Сергій Коваленко.
Подякувати 🎉