Mondi Group, один з найбільших виробників паперу та упаковки в світі, після початку повномасштабної агресії тягнув з виходом з росії, де у компанії є паперова фабрика та три заводи. Нарешті, 5 травня 2022 року компанія оголосила, що припиняє свій бізнес на території країни-терориста і планує продати усі свої російські активи. Вартість цих активів оцінюють у 680 млн євро.
Попри свої заяви, компанія не демонструє реальних кроків щодо виходу з російського бізнесу – станом на 4 серпня 2022 року Mondi продовжує наймати співробітників, а завод компанії у Сиктивкарі лише нарощує потужності.
Більше того, 15 червня 2022 року фінансовий директор заводу Mondi Syktyvkar LPK оголосив, що завод планує експерименти з пакувальною продукцією, що дозволять замінити Tetra Pak, вихід якого з росії спричинив в країні великі проблеми з упаковкою.
4 серпня Mondi Group презентувала свої фінансові результати за перше півріччя. долучилася до трансляції, щоб розпитати CEO компанії Ендрю Кінга про російський бізнес Mondi Group, плани та дедлайни повної зупинки операцій.
У своєму виступі Кінг розповів про стан операцій – за його словами, всі бізнес-процеси в росії отримали статус «призупинених», і компанія планує завершити процес продажу російських активів протягом найближчих 12 місяців.
Активи планують продати за їхньою чистою вартістю. За словами Кінга, компанія розраховує, що російські регуляторні органи дозволять таку угоду – а також зазначили, що інтерес до їхніх активів є доволі високим.
Нагадаємо, на російський бізнес Mondi Group припадало 12% від загального обороту групи.
Кінг у своїй презентації зазначив, що базовий показник EBITDA від поточної діяльності становив 942 мільйони євро (без російського бізнесу). З російським бізнесом загальна EBITDA сягнула 1,17 млрд євро.
CEO Mondi Group не відповів на питання про нарощування потужностей заводу в Сиктивкарі, а також не прокоментував те, що Монді СЛПК підтримав велоакцію «Ми – росія! Ми разом».
Станом на 4 серпня Mondi Group продовжує наймати людей в росії.
Українці у відповідь на дії компанії запустили у Twitter хештег #MondiBloodyPackaging, щоб донести до світу, що Mondi Group продовжує заробляти на росії та допомагає агресору обходити санкції.