Погратись яйцями: як «Сільпо» розважає покупців на Великдень
Мережа супермаркетів «Сільпо» знову повертає нас у дитинство — у застосунку стартувала оновлена гра до Великодня «НайЯйцівський клуб 2.0. У пошуках Найяйця». Минулого року в неї зіграли понад 100 тис. користувачів, а тепер на гравців чекає продовження з новими героями, оновленим сюжетом і ще більше гумору.
У грі можна обрати улюбленого персонажа — кожне яйце має свій характер, хобі та стиль бою. До знайомих героїв долучились новачки: Писанка — майстриня татуювань, і Крашан — мовчазний боєць класики. Вони стверджують: тепер справжнє змагання починається!
Гра доступна в застосунку «Сільпо»:
- оновіть його до останньої версії;
- натисніть на банер «НайЯйцівський клуб 2.0»;
- оберіть яйця для бою;
- змагайтеся з друзями або онлайн-суперниками;
- накопичуйте бали й обмінюйте на бонуси.
Перемоги прокачують персонажа, а топ-50 гравців отримають сертифікати на покупки у «Сільпо». Гра триватиме до 30 квітня.