Українська влада гарантує громадянам стале проходження опалювального сезону. В країні достатні запаси газу, уряд продовжує роботу над накопиченням вугілля, зазначив прем’єр-міністр Денис Шмигаль в ефірі програми «Свобода слова».

Загалом треба сказати, що в нас абсолютно достатньо запасів газу. У середньому накопичено більше, ніж з 2014 по 2019 роки. Щодо запасів вугілля потрібно дивитися на контекст світової енергетичної кризи, коли вугілля бракує всім, а ціни на газ – $1,5 — 1,7 тис. Ще ніколи таких цін не було

Денис Шмигаль
прем'єр-міністр України

Денис Шмигаль
прем'єр-міністр України
У зростанні ціни на газ чиновник звинуватив дії Росії, зокрема ту боротьбу, яку країна веде за газопровід «Північний потік».
Але сьогодні ми розуміємо, що в Україну морським шляхом їде вугілля, що підіймаємо видобуток українських шахт. Його вже піднято на 28%, нарощування триває… Сьогодні ми бачимо, що помісячно за потреби 1,7 — 1,9 млн тонн ми забезпечуємо 2 — 2,3 тонни вугілля. Тобто буде і вже відбувається процес накопичення вугілля в останній місяць

Денис Шмигаль
прем'єр-міністр України

Денис Шмигаль
прем'єр-міністр України
Шмигаль наголосив, що уряд реально оцінює ймовірні ризики, серед яких як погодні умови, так і гібридні дії з боку РФ. Тим часом прем’єр уточнив, що ці ризики супроводжують кожен опалювальний сезон в Україні і влада спільно з Міненерго знає, як на них реагувати.
Контекст. Раніше повідомлялося, що в підземних сховищах газу станом на 1 вересня накопичено 18,16 млрд куб. м газу. Цього обсягу буде достатньо для стабільного проходження опалювального сезону навіть за умови можливого переведення ТЕС із вугілля на газ через брак вугілля на складах.
Станом на 14 грудня на складах українських ТЕС зберігалося 459 тис. тонн вугілля. Це вдвічі менше за гарантовані запаси. Однак ситуація дещо краща, ніж була минулого місяця. У жовтні — листопаді запаси вугілля на складах ТЕС становили приблизно 300 тис. тонн.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Практичний кейс трьох українських компаній, які працевлаштовують людей з інвалідністю
Угода про надра між Україною та США: перші юридичні висновки та потенційні наслідки
Закон №4337-IX: як нові вимоги до перевізників змінять ринок автоперевезень в Україні