Facebook Pixel

70% українських закладів відновили свою роботу: підсумки конференції Модернова Гастрономія #1

Автор
Фото надане партнером

Фото надане партнером

Модернова Гастрономія #1 — профільна конференція для власників та керівників ресторанного бізнесу. Перший з серії запланованих івентів, спрямованих на підтримку української ресторанної індустрії, відбувся у Києві. Головні питання та теми, що обговорювались на події, — аналіз новітніх інструментів, технологій та рішень для ресторанного бізнесу, практичні, актуальні та дієві поради та лайфхаки власникам та керівникам, топ-менеджерам закладів, тренди розвитку, оптимізація витрат, збільшення прибутків та продуктивності в умовах повномасштабного російського воєнного вторгнення в Україну.

Конференція зібрала понад 100 зацікавлених власників та топ-менеджерів гастробізнесу України з Києва, Дніпра, Харкова та Львова. Ведучі гравці української індустрії говорили про сучасний стан української гастроіндустрії та можливі напрямки розвитку.

Co-founder та CEO Poster Родіон Єрошек поділився статистикою та аналізом української ресторанної індустрії, зібраними Poster. Згідно з цими даними, вже на четвертому місяці повномасштабного вторгнення 70% українських закладів відновили свою роботу. Третина закладів не відкрилися. Середня відвідуваність закладів (медіана) відновилася до довоєнного рівня. Середній чек у закладах виріс на 36%, перекривши падіння курсу долара. Згідно зі спостереженнями Poster, зростання прибутку забезпечив більш простий продукт. Такі формати, як кав’ярні, фастфуди, суші-кафе, отримали більше прибутку, ніж ресторани та бари. Також в порівнянні з 2022 роком відбувається збільшення реєстрацій ФОП і ТОВ з кведами ресторанного бізнесу. Ці цифри свідчать про поступове відновлення галузі.

Святослав Димко, Project Manager CHOICE, зауважив, що світові тренди, що стартували під час пандемії, не втратили актуальності в Україні зараз. Тренд делівері-доставки та take away (замовлення з собою) тільки посилюється. Згідно з дослідженням Deloitte, в США 60% клієнтів закладів є активними користувачами сервісів доставки. Тенденції сприяє можливість автоматизувати рутинні процеси за допомогою інноваційного програмного забезпечення. Згідно з статистикою, зібраній CHOICE, в Києві тільки 31% закладів використовують сервіси доставки, а 36% — сервіс take away. Тобто ця ніша має великий потенціал для розвитку. За грубими підрахунками, інтеграція сервісу доставки може підвищити виторг закладу на 20-40%.

● За словами BizDev UKLON Євгена Борисенка, після запуску сервісу доставки і його тестування компанія проаналізувала відгуки користувачів і зараз працює над покращенням сервісу. Серед модифікацій — створення пулу довірених водіїв з рейтингом від 4,9, що провели в сервісі не менше 90 днів та виконали не менше 180 замовлень.

Олександр Здрілько, комерційний директор Glovo в Україні, розповів про структуру маркетплейсу Glovo та інструменти, завдяки яким протягом війни вдалося підвищити продажі партнерів Glovo. Під час війни була протестована нова архітектура маркетплейсу Glovo і можливості промо на головному екрані. Тиждень промо закладу AVI у додатковому баблі показав ріст замовлень до 106%, тиждень промо закладу «Мама Манана», але у головному баблі, показав приріст замовлень на 70%. Тестування відображень знижок на комбо-набори у липні 2022 дало зростання замовлень на 52%.

Наступна конференція Модернова Гастрономія відбудеться незабаром.

Подякувати 🎉