На український ринок готуються вийти нові міжнародні бренди, зокрема, найближчим часом у ТРЦ очікується поява магазинів таких брендів, як UNIQLO (Японія), Kiabi (Франція) та Pepco (Польща). Про активні переговори йдеться у аналітиці UTG, повідомили в Українській раді торгових центрів.
Оптимізм аналітиків Української торгової гільдії базується, зокрема, на тому, що до України у 2024-му повернулися інші міжнародні ритейл-оператори, які після повномасштабного вторгнення закрили магазини і не прогнозували повернення до кінця війни. Це, наприклад, шведський H&M та бренди іспанської групи Inditex (Zara, Bershka, Massimo Dutti, Stradivarius).
«Вони оцінили баланс ризиків і попиту та вирішили все ж таки розпочати роботу у воєнний період. Цим ритейлери показують приклад того, що життя продовжується і необхідно й в умовах системних сирен продовжувати обслуговувати населення, даруючи радість, — йдеться у повідомленні», — підкреслили аналітики UTG.
У групі не виключають відкриття нових великих ТРЦ у Києві та інших регіонах країни. Тільки у Києві заплановано відкриття дев’яти нових торгових центрів загальною площею близько 210 тис. кв. м. Це Ocean Mall, Baltic Sky, InterGal City, Venice Mall. Втім, на точні терміни беззаперечно впливатимуть блекаути, безпекові ризики, відсутність робочої сили та інші причини.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також