Компанія Unilever збирається придбати GSK Consumer Healthcare, спільне підприємство GlaxoSmithKline (GSK) та Pfizer із виробництва споживчих товарів для здоров’я. Сума угоди оцінюється в 50 млрд фунтів стерлінгів ($68,4 млрд). Про це повідомляє The Wall Street Journal.
Зазначається, що це вже третя пропозиція від Unilever щодо купівлі GSK Consumer Healthcare. Дві попередні компанія відхилила через низьку оцінку вартості підприємства. Unilever пропонує заплатити 41,7 млрд фунтів грошима та 8,3 млрд фунтів акціями. Отже, оцінка компанії перевищила прогнозовані аналітиками 45 млрд фунтів, які GSK Consumer Healthcare може отримати в разі виходу на відкритий ринок.
GSK раніше оголошувала, що планує виділити GSK Consumer Healthcare у самостійну компанію з окремим лістингом, але може розглянути варіант продажу підприємства у разі, якщо така угода краще відповідатиме інтересам інвесторів. Водночас розміщення акцій буде вигідніше з погляду виплати податків, до того ж компанія зможе отримати додатковий прибуток від позитивної динаміки котирувань. У результаті потенційна угода може відбутися тільки після виділення GSK Consumer Healthcare в самостійну компанію, що, імовірніше за все, відбудеться влітку 2022 року.
Наразі неочевидно, чи буде укладено угоду.
Контекст. У листопаді Unilever вирішила продати свій глобальний чайний бізнес, якому належать, зокрема, бренди Lipton і Brooke Bond. Покупцем виступив фонд CVC Capital Partners Fund VIII, сума операції становила 4,5 млрд євро.
Unilever працює в понад 100 країнах. Компанія випускає продукцію під марками Knorr, Hellmann's, Dove, Omo, Cif, Domestos тощо.