Facebook Pixel

Unilever продає чайний бізнес, включно з брендом Lipton, за 4,5 млрд євро

Unilever Plc, один зі світових лідерів у виробництві харчових продуктів і товарів для дому, продає чайний бізнес ekaterra фонду CVC Capital за 4,5 млрд євро.

Виручка підрозділу ekaterra, до портфеля якого входять 34 чайні бренди, включно з Lipton, склала у 2020 році приблизно 2 млрд євро, повідомляє харчовий гігант.

«У рамках розвитку брендів Unilever ми концентруємося на напрямках, що швидко зростають. Рішення про продаж ekaterra — це обдуманий крок, спрямований на реалізацію стратегії зростання обох компаній», — заявив головний виконавчий директор Unilever Алан Джоуп, слова якого наводяться в повідомленні.

Telegram Logo

Unilever повідомляє, що не змогла повернути до зростання чайний бізнес. Тому компанія вирішила продати ekaterra і сфокусується на категоріях продукції, що найбільш швидко зростають.

Очікується, що операцію буде закрито в другій половині 2022 року. Строки залежать, зокрема, від часу отримання дозволів із боку регулювальних органів.

З чого складається чайний бізнес

Основну частину портфеля підрозділу становлять бренди чорного чаю. Однак його споживання в розвинених країнах скорочується на користь інших видів чаю, кави та бутельованої води.

Unilever розширила свій портфель завдяки трав'яному чаю Pukka, а також придбала бренд Tazo в Starbucks. Крім того, до портфеля підрозділу увійшов австралійський чайний бренд T2, що випускає ароматизовані чаї з незвичайними смаками.

Загалом підрозділ ekaterra має 11 виробничих підприємств у всьому світі, а також володіє чайними плантаціями в трьох країнах.

Продаж не зачепить чайний бізнес Unilever в Індії, Непалі та Індонезії, частку компанії в спільних підприємствах Pepsi та Lipton з виробництва холодного чаю, а також у пов'язаних із ними дистриб'юторських організаціях.

Unilever працює в понад 100 країнах. Компанія випускає продукцію під марками Knorr, Hellmann's, Dove, Omo, Cif, Domestos тощо.

Для забезпечення ринку СНД Unilever належать чотири великі виробничі кластери в Росії:

  • харчової продукції та морозива в Тульській області;
  • чаю, косметичної продукції та побутової хімії в Санкт-Петербурзі;
  • косметичної продукції в Єкатеринбурзі;
  • морозива в Омську.

CVC було засновано 1981 року, вона є однією з провідних інвестиційно-консалтингових компаній світу з підрозділами у Європі, Азії та США. Вона управляє активами на суму майже $125 млрд. Фонди, що керуються або консультуються CVC, інвестують у понад 100 компаній по всьому світу.

Коментарі

Всі новини