«Укрзалізницю» може очолити Олександр Перцовський: що про нього відомо

«Укрзалізницю» може очолити Олександр Перцовський: що про нього відомо

На тлі відставки голови правління «Укрзалізниці» Євгена Лященка низка ЗМІ повідомили, що його замінить на цій посаді керівник пасажирського напряму Олександр Перцовський. Деякі публічні діячі вже висловили Перцовському свою підтримку і назвали його ефективним менеджером, який принесе в компанію якісні зміни.

The Page розповідає, що відомо про потенційного кандидата на посаду очільника «УЗ» та які зміни чекають на державного перевізника.

Що відомо про діяльність Олександра Перцовського до роботи в Укрзалізниці

До роботи в «Укрзалізниці» Олександр Перцовський 6 років працював у Deutsche Post DHL Group, де зробив кар'єру від консультанта до керівника бізнесу в Азійсько-Тихоокеанському регіоні зі штаб-квартирою у Сінгапурі.

У 2016 році він був головним конкурентом Ігоря Смілянського на посаду голови «Укрпошти», однак став його заступником і пропрацював з ним 4 роки.

Олександр Перцовський та Ігор Смілянський. Фото: фейсбук-сторінка Ігоря Смілянського

Також співзасновник Monobank Олег Гороховський розповів, що співпрацював з Перцовським над спільними проєктами.

«Я знаю Олександра давно, і ми маємо досвід взаємодії з ним щодо спільних проєктів з Моно. Він сильний менеджер і дуже клієнтоорієнтований», — повідомив Гороховський.

Що відомо про діяльність Олександра Перцовського в Укрзалізниці

У 2020 році Перцовський очолив пасажирський напрям «УЗ» і впровадив низку змін у пасажирські перевезення.

«Згадайте, що ми думали про пасажирські поїзди раніше? Мокра постіль, таргани, моторошні санвузли. А зараз поїздка УЗ — досвід, повний щастя від повернення додому та подяки за сервіс», — розповідає про діяльність Перцовського Андрій Ставніцер, співвласник логістичної компанії TIS.

Під час роботи Олександра Перцовського у пасажирському напрямі «Укрзалізниці» компанія запустила:

«Після всього цього болю, який асоціюється зараз у головах українців із потягами та вокзалами, Перцовський та команда примудрилися зробити «УЗ» людяною компанією, з нормальною комунікацією та високим рівнем довіри. Компанією, яка повертає людям забуті у вагонах документи та гаджети. Адекватна програма, онлайн-підтримка, постійне оновлення маршрутів», — додав Ставніцер.

Читати на The Page