Укрзалізниця завершить проект електрифікації ділянки Ковель-Ізов на кордоні з Польщею, що дозволить суттєво підвищити пропускну спроможність цього напрямку з української сторони.
«На кінець минулого року ми закінчили електрифікацію 43 км, а до кінця червня доб'ємо 50 км, що залишилися. У підсумку, це буде найбільший проект електрифікації за останні 10 років», — зазначив голова правління УЗ Олександр Камишин.
Електрифікація ділянки дозволить прибрати тепловози з цього стику, що знизить навантаження на навколишнє середовище щодо шкідливих викидів.

Також це зміцнить вантажообіг із Польською залізницею та допоможе «Укрзалізниці» наростити транзитний та експортний потенціал.
«Щоправда, є один нюанс. Залишиться неелектрифікованою польська ділянка лише за 1,5 км від кордону до Грубешова. Але я вірю, що Польща таки електрифікує свою ділянку. Все-таки 1,5 км — невеликий, але важливий крок із боку Польщі назустріч нашому кроку 94 км», — уточнив Камишин.
Осіння кампанія з ремонту колійного господарства на цій ділянці призвела до зростання накопичення вагонів, що спостерігається з кінця листопада. Проте, в УЗ обіцяють, що з 10 лютого буде знято всі обмеження на залізничний транзит до Польщі.

Нагадаємо, що «Укрзалізниця» електрифікувала ділянку у Смілі для запуску електричок з Києва до Черкас з прицілом запустити електричку «Київ – Черкаси» найближчим часом.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також