Українське кіно набуває популярності — опитування Gradus Research

Українське кіно набуває популярності — опитування Gradus Research

Українці почали більше дивитись українські фільми онлайн та в кінотеатрах, свідчить опитування дослідницької компанії Gradus Research в березні 2023 року. За останній рік постійно або час від часу українське кіно обирали 83% опитаних

За споживанням контенту перегляд фільмів поступається місцем у рейтингу популярності лише новинам.

Які фільми обирають українці

Якщо до початку повномасштабного вторгнення 29% опитаних українців регулярно дивилися українські фільми, то зараз їхнє число зросло до третини (33%).

Тих, хто дивився українські фільми іноді, до повномасштабного вторгнення було 59%, а зараз — 50%.

Лише 14% декларують, що не споживають українське кіно взагалі.

Регулярність перегляду українських фільмів. Інфографіка Gradus Research

Які платформи обирають для перегляду українського кіно

Сервіси перегляду фільмів онлайн, або онлайн-кінотеатри (Megogo, SweetTV, Netflix, Taxflix та ін) обирають 61% опитаних українців, це переважно аудиторія 18-34 роки.

Вітчизняне кіно по ТБ обирають 56% респондентів дивляться, це глядачі віком 55-60 років.

В старі добрі офлайн кінотеатри ходять 14% опитаних.

Gradus Research вважає, що це можна пояснити складною безпековою ситуацією в країні та меншою доступністю кінотеатрів.

Проте частка українців віком 18-24, що зазвичай дивиться українські фільми в кінотеатрах, майже втричі більша за вибірку загалом (41% vs 14%).

«Бачимо, що на переглядуваність фільмів/серіалів має великий вплив те, де їх демонструють. Адже онлайн кінотеатри, телебачення і офлайн кінотеатри мають кардинально різний рівень доступності. Проте однозначно можемо констатувати зростаючий глядацький інтерес до українського кіно», — коментує Євгенія Близнюк, соціологиня, засновниця і директорка дослідницької компанії Gradus Research.

Які українські фільми стали найпопулярнішими за рік

Топ українських фільмів за останній рік. Інфографіка Gradus Reseach

Компанія провела опитування через анкету в мобільному додатку, яку заповнили 1240 респондентів у віці 18-60 років, які мешкають у населених пунктах розміром більше 50 тис. жителів.

Читати на The Page