Україна посіла 56 місце в рейтингу країн з найдорожчими брендами у світі, тоді як у 2018 році вона була на 58 місці, свідчать дані щорічного дослідження Brand Finance.
Випередив нашу країну у рейтингу Люксембург, зайнявши 55 місце. При цьому Україна показала кращі показники, ніж Греція, у якої 57 місце. Найдорожчими брендами у світі залишилися США, Китай і Німеччина.

Фото: brandfinance

Компанія опублікувала вартість брендів лише тих країн, які увійшли в ТОП-10. У зв'язку з цим показники України не відомі.
Більше всіх злетіла вартість бренду КНР — на 40,5%, до $19,4 млрд. Ціна бренду США зросла на 7,2% — до $27,7 трлн, у той час як ФРН — скоротилася на 5,7%, до $4,8 трлн.
На четверту сходинку з п'ятої перейшла Японія. Вартість бренду цієї країни зросла на 26%, до $4,5 трлн, відтіснивши на одну позицію Великобританію. Остання зросла лише на 2,7%, до $3,8 трлн. Франція залишилася на шостому місці, її вартість опустилася на 4%, до $3 трлн.
На сьомий рядок з дев'ятого в торішньому рейтингу піднялася Індія. Бренд цієї країни зріс на 18,7%, до $2,5 трлн, Канада опустилася на восьме місце з сьомого (-1,8%, до $2,1 трлн). Південна Корея посіла дев'яту позицію замість десятої (+6,7%, до $2,1 трлн), Італія впала з восьмої до десятої позиції (-4,7%, до $2,1 трлн). Росія піднялася на 14-ту позицію з 18-ї у минулому році.

Фото: brandfinance
Цікаво, що більше всіх за рік піднялася Гана, бренд якої подорожчав на 67,1%. За нею йдуть Уганда (+55,7%) і Парагвай (+55,4%).
Сингапур з оцінкою 90,5 пунктів з 100 став лідером в окремому рейтингу стійкості брендів країн, де не враховується масштаб економіки. За ним ідуть Швейцарія (89,9 пунктів), Нідерланди (89,6 пунктів), Німеччина (88,2 пунктів), Люксембург (86,9 пунктів), ОАЕ (86,6 пунктів) і Фінляндія (86,4 пунктів).

Фото: brandfinance
Згідно з рейтингом, середній приріст вартості бренду серед країн з економікою, що розвивається склав 13,9%. У розвинених країнах цей показник збільшився на 0,4%.
Компанія Brand Finance щорічно складає рейтинг країн з найдорожчими брендами. У поняття «бренд країни» включаються такі показники, як зростання ВВП, інвестиційна і туристична привабливість, політика і торгові правила, соціальні аспекти та інше.