Facebook Pixel

Uklon в Азербайджані за два місяці вийшов на 5 тис. замовлень на добу

За два місяці після запуску бізнесу в Азербайджані українська компанія Uklon вийшла на рівень у майже 5 тис. замовлень авто на добу. Про це СЕО компанії Дмитро Дубровський розповів в інтерв’ю проєкту KYIV NOT KIEV.

Quote«Ми хотіли зробити експансію ще до війни. Коли почалася війна, ми тимчасово зупинили ці плани. Але коли розпочалося відновлення, то вирішили, що можемо зробити експансію навіть під час війни», – пояснив Дмитро Дубровський, CEO Uklon.

За менш як два місяці роботи в Баку компанія прийшла до результатів у майже 5 тис. замовлень на добу. Дубровський нагадує, що в невеликих містах України, як-от Ужгород чи Кропивницький, Uklon за рік виходив на 2 тис. замовлень.

В Азербайджані Uklon конкурує з естонським Bolt і російським Яндексом. Яндекс дуже агресивно веде конкурентну боротьбу, і в data-відділі Uklon готові до «чорних» засобів з його боку, включно з піар-кампаніями та фейковими замовленнями.

Uklon планує вийти на операційну прибутковість в Азербайджані за два роки.

Дубровський також анонсував плани Uklon вийти на ринок Польщі.

Нагадаємо: 22 червня Uklon оголосив про вихід на ринок Узбекистану: до кінця місяця сервіс запрацює в Ташкенті.

У 2017 році Uklon починав роботу в Грузії, у 2021-му — у Молдові. Проте через конкуренцію та проблеми з локальними партнерами компанія закрила ці напрями.

Глава Uklon Дмитро Дубровський розповів KYIV NOT KIEV про плани – відео

Подякувати 🎉