Facebook Pixel

Турецький лідер онлайн-торгівлі Hepsiburada планує почати бізнес в Україні

Одна з найбільших турецьких компаній онлайн-торгівлі Hepsiburada планує розпочати бізнес в Україні. Це частина довгострокової стратегії онлайн-групи, яка прагне стабілізуватися після падіння курсів акцій компанії. Про це пише Bloomberg.

Quote«Україна є складним, але важливим ринком для Туреччини. Для нас це стратегічна інвестиція. У майбутньому ситуація в Україні нормалізується, і ми хочемо бути до цього готовими», – сказала гендиректорка Hepsiburada Нілхан Онал Гьокчетекін.

За словами Гьокчетекін, Україна вже пропонує можливі варіанти співпраці з Hepsiburada, яка продає онлайн різноманітні вироби, від посуду та побутової техніки до одягу та авіаквитків.

Бізнес з Україною має враховувати логістичні проблеми з імпортом, закупівлями за кордоном та затримками у доставці, обумовлені війною.

Quote«Хоча початкова увага зосереджена на тестуванні в Україні, довгострокова стратегія компанії залежить від співпраці з місцевими партнерами. Іншими потенційними партнерами Hepsiburada є Косово та Близький Схід», – каже CEO Hepsiburada.com.

У 2023 році акції турецької компанії Hepsiburada почали відновлюватись після падіння. Валовий оборот Hepsiburada з урахуванням інфляції зріс на 45% у третьому кварталі минулого року, до 25,7 млрд турецьких лір ($863 млн). EBITDA збільшилась із збитків в 1,03 млрд лір ($30,5 млн) до прибутку 87,9 млн лір ($2,7 млн) порівняно з тим же кварталом 2022-го.

Що відомо про турецьку компанію онлайн-торгівлі Hepsiburada

Компанія Hepsiburada заснована у 1998 році і офіційно відома як D-MARKET Electronic Services & Trading. На ринок США вона вийшла в середині 2021-го, коли вперше розмістила акції на Nasdaq – американському позабіржовому ринку технологічних компаній.

З тих пір акції обвалилися з піку у $15,23 до 59 центів і зараз коштують близько $1,70. Падіння акцій призвело до судового процесу проти керівництва компанії, акціонера TurkCommerce та залучених установ, але справу закрили мирною угодою.

Після того, як на посаду виконавчого директора прийшла Нілхан Онал Гьокчетекін, у 2022-му акції Hepsiburada зросли на 173%, перевищивши приріст Nasdaq Composite на 43% за той самий період.

Зараз вартість Hepsiburada становить $548 млн порівняно з майже $4 млрд на момент першого публічного продажу акцій.

Нова CEO компанії Нілхан Онал Гьокчетекін, яка раніше працювала в Amazon Services Europe і Procter & Gamble, заборонила внутрішні обговорення показників акцій.

Quote«Клієнтська база Hepsiburada має більшу цінність, ніж поточна ціна акцій. Відповідно до квартального звіту сайт Hepsiburada.com, який продає різноманітні товари, має 12 млн активних користувачів. Аналітики погодили цільову ціну компанії у $2,40 за акцію», – каже Гьокчетекін.
Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉