Facebook Pixel

«Не існує жодних доказів»: Temu прокоментувала звинувачення у крадіжці з карток та зборі даних

Temu стверджує, що захист персональних даних користувачів та забезпечення безпечного середовища для покупок є основою їх діяльності. За словами компанії, вона збирає лише мінімально необхідну інформацію.

Лист з відповідною заявою Temu надіслала виданню The Page.

Що відомо про захист персональних даних користувачів Temu

Quote«Ми збираємо лише мінімально необхідну інформацію для обробки та виконання замовлень, безпечної оплати, комунікації з користувачами щодо їхніх покупок і пропозицій, а також для персоналізації досвіду користувача», — йдеться в повідомлені.

Компанія каже, що ці принципи чітко викладені в її Політиці конфіденційності. Це, за словами Temu, нібито підтверджує «відданість прозорості та відповідальному поводженню з даними». Також компанія заявила, що її платформа відповідає міжнародним стандартам кібербезпеки.

Temu. Фото: depositphotos

Temu. Фото: depositphotos

Quote«Ми проактивно виявляємо та усуваємо потенційні загрози завдяки партнерству з HackerOne. Як учасник Anti-Phishing Working Group (APWG), Temu бере участь у глобальній боротьбі з онлайн-шахрайством. Додатково, ми маємо сертифікат відповідності кібербезпеки від DEKRA MASA, що підтверджує нашу відданість захисту користувачів», — каже Temu.

Що компанія Temu відповіла на звинувачення у шахрайстві з платежами

У своєму листі компанія наголосила, що нібито не існує жодних підтверджених доказів, які пов’язують Temu з крадіжкою коштів.

Quote«Ми надзвичайно серйозно ставимося до довіри користувачів і негайно реагуємо на будь-які підозрілі дії. Наша платформа має надійну систему перевірки продавців і виявлення шахрайства, яка забезпечує дотримання високих стандартів усіма учасниками маркетплейсу», — зазначає Temu.

За словами компанії, вона тісно співпрацює з провідними сертифікаційними органами, такими як TÜV SÜD, Eurofins та SGS Group, щоб гарантувати відповідність усіх товарів на платформі встановленим стандартам якості та безпеки.

Окрім цього, маркетплейс підкреслює, що його підхід до зростання нібито базується на реальній цінності — «якісні товари за доступними цінами».

Quote«Хоча ми використовуємо маркетингові інструменти, ми щиро віримо, що найкраща реклама — це рекомендації від задоволених користувачів. Те, що багато хто радить Temu своїм друзям і родичам, — найвища оцінка нашої роботи та довіри, яку ми прагнемо виправдовувати щодня», — каже Temu.

Нагадаємо, попередньо видання ТСН повідомляло, що через покупку на Temu може статися витік даних і крадіжка грошей із карток.

Подякувати 🎉