Латвійський проєкт Stopify вже зібрав понад 200 тис. євро для армії України

Латвійський проєкт Stopify вже зібрав понад 200 тис. євро для армії України

Латвійський проєкт Stopify — стримінговий сервіс для пожертвувань на потреби Збройних сил України — за перші три місяці роботи зібрав понад 200 тис. євро від людей із 45 країн.

Його засновники — три експерти з комунікацій і хороші друзі Маріс Упенієкс, Марціс Мікельсонс-Гермс і Мікс Мікельсонс — не змогли залишитися осторонь після початку повномасштабної війни в Україні.

За три місяці після запуску платформи понад 5,5 тис. людей із 45 країн підписалися на Stopify. Разом вони зібрали понад 200 тис. євро.

Латвійський проєкт Stopify вже зібрав понад 200 тис. євро для армії України

Першу допомогу вже доправлено на передову. Бійці 72-ї механізованої бригади зі сходу України отримали квадроцикли, тепловізори, прибори нічного бачення, тактичні рукавички, окуляри та дрон.

Останній вантаж щойно надійшов до 49-го піхотного батальйону «Карпатської Січі» й складався з пікапа, квадроцикла, дизельних генераторів, безпілотників, тактичного спорядження тощо.

«Це має бути щось на кшталт широко поширеної підписки на різноманітні передачі та послуги перегляду телешоу за ціною однієї — двох чашок кави. Що, якби ми могли підписатися на значно важливіше — на можливість жити у вільній і демократичній Європі?» — розповів про ідею сервісу Маріс Упенієкс.

Stopify візуально нагадує типову стримінгову платформу. Але замість того, щоб вибрати фільм, користувачі можуть дізнатися про потреби української армії та підтримати її. Можна обрати один із трьох місячних планів (від 6,99 євро). Пожертви надходять до спеціального фонду Stopify. Юридично пожертви збирає відома благодійна організація Ziedot.lv у Ризі (Латвія).

Латвійський проєкт Stopify вже зібрав понад 200 тис. євро для армії України

«Ми відновили віру в людство — усі головні діджитал-оператори підтримали нас, безоплатно допомагаючи бути представленими навіть у сусідніх столицях, як-от Вільнюс і Таллінн. Також допомагали ЗМІ, перекладачі, інфлюенсери та інші спеціалісти з комунікацій», — додають засновники Stopify.

Автор ідеї та креативний керівник проєкту — Маріс Упенієкс; розробник – цифрове агентство Cube (Марціс Мікельсонс-Гермс і Мікс Мікельсонс); стратегічні партнери – Ziedot.lv і Посольство України в Латвії.

Контекст. За даними Міноборони Латвії, країна вже надала Україні підтримку на понад 314 млн євро — це майже 1% її ВВП. Приблизно 300 млн євро із цієї суми складає саме військова підтримка від уряду. Решта — кошти, пожертвувані латвійцями.

Читати на The Page

20 РОКІВ ProAgro Events: історія успіху, що змінює агробізнес

інформаційна підтримка