Facebook Pixel

Які бренди ресторанів найдорожчі у 2023 році: названо топ-10 компаній

За результатами аналітичного огляду найдорожчих ресторанних брендів у 2023 році від компанії Brand Finance, Starbucks, McDonald's та KFC входять до трійки лідерів.

Starbucks і McDonald’s зберігають домінування як найдорожчі ресторанні бренди світу.

Також компанія Brand Finance продемострувала наступних лідерів:

  • Starbucks продовжує лідерство, залишаючись найдорожчим ресторанним брендом сьомий рік поспіль, збільшуючи відставання від McDonald’s
  • Texas Roadhouse є найшвидше зростаючим брендом, зріс на 56%, Jollibee слідує за нею Greggs є найсильнішим брендом у ресторанному секторі з рейтингом AAA
  • Starbucks має найвищий показник сприйняття сталого розвитку – 3,1 мільярда доларів США

Щороку провідна консалтингова компанія з оцінки брендів Brand Finance перевіряє 5000 найбільших брендів і публікує понад 100 звітів, у яких рейтингуються бренди в усіх секторах і країнах. 25 найдорожчих і найсильніших світових брендів ресторанних брендів увійшли до щорічного рейтингу Brand Finance Restaurant 25 2023.

Протягом 2022 року Starbucks створювала прискорений попит на свою продукцію після тривалого повернення до нормального життя, оскільки обмеження, пов’язані з пандемією, зменшилися в усьому світі. Вартість бренду Starbucks зараз на 30% вища, ніж його вартість до пандемії. Цей успіх підкреслює позитивний вплив Плану переосмислення бренду в США з моменту його запуску в 2022 році.

Starbucks (вартість бренду зросла на 17% до $53,4 млрд) зміцнила свою позицію як найдорожчий ресторанний бренд у світі. Американська багатонаціональна мережа кав’ярень утримує цю позицію сім років поспіль і значно збільшила свою перевагу над другим за вартістю ресторанним брендом McDonald’s (вартість бренду впала на 7% до 36,9 млрд доларів США).


Подякувати 🎉