Facebook Pixel

Spotify запустив в Україні нові формати реклами: першими клієнтами стали Uklon і Mastercard

Стримінговий сервіс Spotify запустив рекламу для українського бізнесу. З сервісом вже уклали контракти Ballantine's, Ferrero, Uklon та Mastercard.

Про це йдеться у пресрелізі Spotify.

Сервіс пропонує компаніям різноманітні формати розміщення, які залежать від цілей компанії та способів взаємодії користувачів з платформою. Пропозиція передбачає аудіо-, відео- та банерні формати.

Користувачі можуть знаходити та відтворювати музику на різних пристроях, інтегрувати її з Instagram, Facebook, Samsung, Android TV, Google Maps тощо.

«Складно заперечувати, що популярність стримінгових сервісів зростає з величезною швидкістю. Ми дуже раді, що Uklon став однією з перших компаній-партнерів Spotify в Україні. Впевнені, що це тільки початок», – зауважив маркетинговий директор компанії Uklon Вадим Іщенко.

Контекст. Сервіс почав роботу в Росії з 15 липня.

Інтернет-сервіс Spotify в січні цього року частково запрацював в Україні, надаючи можливість слухати музику без VPN.

Подякувати 🎉