Стримінговий сервіс Spotify запустив рекламу для українського бізнесу. З сервісом вже уклали контракти Ballantine's, Ferrero, Uklon та Mastercard.

Про це йдеться у пресрелізі Spotify.
Сервіс пропонує компаніям різноманітні формати розміщення, які залежать від цілей компанії та способів взаємодії користувачів з платформою. Пропозиція передбачає аудіо-, відео- та банерні формати.
Користувачі можуть знаходити та відтворювати музику на різних пристроях, інтегрувати її з Instagram, Facebook, Samsung, Android TV, Google Maps тощо.
«Складно заперечувати, що популярність стримінгових сервісів зростає з величезною швидкістю. Ми дуже раді, що Uklon став однією з перших компаній-партнерів Spotify в Україні. Впевнені, що це тільки початок», – зауважив маркетинговий директор компанії Uklon Вадим Іщенко.
Контекст. Сервіс почав роботу в Росії з 15 липня.
Інтернет-сервіс Spotify в січні цього року частково запрацював в Україні, надаючи можливість слухати музику без VPN.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також