Повномасштабна війна та масовані обстріли критичної інфраструктури суттєво вплинули на споживчу поведінку українців. Великий попит узимку мали генератори. Наприклад, продажі найпопулярніших бензинових агрегатів зросли в понад 5 разів проти довоєнної зими, а дизельних – майже в 9 разів.
«Загалом від початку масованих обстрілів енергетичної інфраструктури (з жовтня 2022-го) в мережі «Епіцентр» було реалізовано майже 30 тис. генераторів загальною електричною потужністю приблизно 100 МВт. Для порівняння: такої потужності могло б вистачити для освітлення міста з населенням 200 — 300 тис. осіб. Наприклад, Чернігова, Херсона, Івано-Франківська, Тернополя, Луцька, Житомира, Хмельницького або Чернівців», – зазначив виконувач обов'язків директора з роздрібної торгівлі мережі «Епіцентр» Дмитро Танько.
Крім того, загальний обсяг реалізації повербанків у мережі «Епіцентр» минулої зими зріс у 12 разів, зарядних станцій – у понад 7 разів, ліхтарів – у 4,5 раза.
Значно більші обсяги продажів фіксувалися в категоріях автомобільних акумуляторів (майже втричі), зарядних і пускозарядних пристроїв та інверторів (у 3,5 раза), моторних олив (удвічі).
Активно купували також газові балони (зростання в 3 рази), туристичні газові балони (майже в 5 разів) і туристичні плитки та пальники (більш як у 7 разів).
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також