Штучний інтелект створює 3 тисячі статей на тиждень для австралійського медіаконгломерата News Corp Australia. Про це інформує The Guardian із посиланням виконавчого директора компанії Майкла Міллера.
Співробітники ЗМІ щотижня використовують технологію для створення тисяч публікацій про погоду, ціни на пальне та умови дорожнього руху. ШІ генерує історії на кшталт «Де знайти найдешевше паливо». Утім, новини, які створює новітня технологія, журналісти додатково перевіряють на наявність граматичних, лексичних та інших помилок.
За словами речника компанії, австралійські ЗМІ почали використовувати штучний інтелект для оновлення новин іще кілька років тому.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Жіноче і чоловіче підприємництво: чим відрізняється підхід до ведення бізнесу