У найбільшому банку країни — Приватбанку вранці 4 червня сталася аварія на каналах зв'язку, зокрема відбувся збій у роботі онлайн-банкінгу «Приват24». У пресслужбі фінустанови заявили, що вже відновили роботу програми для бізнесу.
«У новій версії працюють усі сервіси, за винятком виписок. Також є доступними оплата частинами та кіоски (крім оплати мобільного). Щодо фізичних осіб, то клієнти можуть увійти в онлайн-банкінг, однак сервіси працюють нестабільно», — зазначили в пресслужбі Приватбанку, додавши, що роблять усе можливе для повного відновлення роботи «Приват24».
На сторінці Приватбанку в Intagram також повідомили, що сервіси вже лагодять і вони скоро запрацюють.
Варто зазначити, що POS-термінали та банкомати фінустанови працюють без збоїв.
Контекст. Попередній масштабний збій у роботі «Приват24» стався у квітні 2020 року. Тоді були труднощі під час проведення платежів у мобільному застосунку та на сайті.