Складнощі в розрахунках сервісу доставки їжі Glovo з партнерами трапляються через те, що останні не повідомляють вчасно оновлені фінансові дані. Про це у відповідь на запит повідомили у пресслужбі сервісу.
«Труднощі з розрахунками партнерів виникають через причини, як-от: ненадання інформації про оновлення фінансових даних, рахунки за стандартом IBAN зокрема; зміна юридичної особи; документообіг на неналежному рівні; відсутній запит до служби підтримки про оновлення даних або наявної проблеми і т. д.», — розповіли у пресслужбі.
У Glovo пояснили, що партнери сервісу мають дві опції для комунікації: безпосередньо з аккаунт-менеджером для великих партнерів і через «гарячу лінію» в застосунку для решти. Функціонал партнерського застосунку дозволяє вносити нову інформацію про заклад самостійно — скажімо, години роботи ресторану.
У повідомленні додали, що деталі фінансових зобов'язань між Glovo та партнерами не розголошуються, а питання розв'язуються тільки в двосторонньому форматі. Щодо конфлікту з рестораном Mario's у компанії повідомили, що «працюють над розв'язанням проблеми» і залишаються на зв'язку з представниками установи.
Контекст. Нещодавно гендиректор мережі ресторанів Mario's Поліна Левицька звинуватила сервіс доставки Glovo в невиплаті боргів. Вона додала, що всі необхідні для розрахунку документи у неї є.
«Наші ресторани з початку цього року не отримали жодної гривні від Glovo. Загальний борг Glovo нам становить 170 тис. грн. Листи залишаються без відповіді, телефонувати нікуди», — повідомила вона.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Цифрова безпека вимагає співпраці на всіх рівнях: Підсумки InfoSec Ukraine 2025 у Києві