Facebook Pixel

Укрзалізниця заявила про дефіцит євровізків для вагонів приватних транспортних компаній

Укрзалізниця заявила про дефіцит євровізків для вагонів приватних транспортних компаній

Укрзалізниця заявила про дефіцит євровізків для вагонів приватних транспортних компаній

«Укрзалізниця» надаватиме якісні послуги з доступу до інфраструктури та послугу з перестановки візків на євроколію — це пряма відповідальність компанії. Забезпечення приватного парку вагонів євровізками — це зобов'язання кожного перевізника. Про це повідомила пресслужба «Укрзалізниці».

Для забезпечення стратегічних перевезень та економіки країни на початку повномасштабної війни «Укрзалізниця» інвестувала в модернізацію візків під євроколію.

Перевізник зазначає, що візки – це конструктивна частина вагона. Наразі «Укрзалізниця» має 1810 візків для колії 1435 мм і вони всі необхідні компанії для здійснення перевезень у власних вагонах. Цієї кількості візків достатньо, щоб переставити на візки під євроколію 905 вагонів. А загальний парк – близько 50 тис. вагонів. Тобто «Укрзалізниця» і сама має дефіцит таких візків.

Quote«Приватні власники вагонів можуть виготовляти або купити євровізки та й надалі користуватися нашими пунктами перестановки. В оренду візки надаватимуться лише у випадку, коли компанія матиме таку можливість», – зазначив член правління АТ «Укрзалізниця» В'ячеслав Єрьомін.

Він також додав, що з низкою компаній вже досягнуто домовленостей щодо перевезень вантажів до Європи у вагонах «Укрзалізниці», з окремими клієнтами ще існують розбіжності, які будуть вирішені найближчим часом.

Крім того, «Укрзалізниця» наразі активно розвиває роботу UZ Cargo Poland, і компанії надважливо максимально нарощувати перевезення у власних вагонах на території країн ЄС.

Наразі UZ Cargo Poland підписало контракти з 5 замовниками на використання вагонів УЗ на візках 1435. До послуги з перевезення вантажів у вагонах «Укрзалізниці», в тому числі і за кордон, мають рівний доступ усі вантажовласники.

Quote«Водночас великі приватні вантажовласники віддають свої вагони лише під перевезення своїх вантажів. Отже ми жодним чином не обмежуємо експорт українських вантажів залізничним транспортом, а навпаки пропонуємо ринку конкурентну послугу», – резюмував В'ячеслав Єрьомін.
Подякувати 🎉