Facebook Pixel

Єврокомісія та ЄІБ розробили стратегію переходу України на євроколію за 15,2 млрд євро

Єврокомісія та Європейський інвестиційний банк створили стратегію з інтеграції залізничних мереж України, Молдови та Євросоюзу. Вона має з’єднати ЄС з Одесою, Львовом, Києвом, Харковом та Дніпром. Вартість будівництва становить 15,2 млрд євро.

Про це пише ІВ «Полтавщина».

За даними стратегії, євроколія 1435 мм буде призначена для швидкісних перевезень (міжнародні пасажирські потяги, Інтерсіті+, перевезення вантажів в контейнерах/на платформах). Тоді як колія 1520 мм обслуговуватиме повільніший транспорт (місцеві та регіональні пасажирські потяги, великовагові вантажі). Розвиток залізниці розпочнеться з заходу на схід.

Як буде будуватись євроколія в Україні

map1.jpg

Етап 1: будівництво євроколії 1435 мм від кордону з Польщею (Мостиська) до Львова та у Молдові від Кишинева до кордону з Румунією. Очікувана вартість — 1 млрд 161 млн євро;

Етап 2: будівництво євроколії 1435 мм між Львовом та Києвом, створення другого коридору на півночі України — від Польщі (Дорогуськ) до Києва та з’єднання Львова з Чопом. Очікувана вартість — 7 млрд 699 млн євро;

Етап 3: продовження євроколії від Києва на схід — до Харкова та Дніпра, а також розширення мережі на заході та півдні України: від Польщі (Рава-Руська) до Львова, від Львова — до кордону з Румунією (через Івано-Франківськ і Чернівці), від Одеси — до Кишинева. Очікувана вартість — 6 млрд 351 млн євро.

Нагадаємо, що «Укрзалізниця»планує побудувати колію завширшки 1 435 мм від державного кордону з Польщею до Львова. Йдеться про ділянку Мостиська — Скнилів.


Подякувати 🎉