Facebook Pixel

RAU створив дорожню карту для бізнесу, як впровадити хвилину мовчання

Retail Association of Ukraine спільно з ініціативою Moment of honor community закликає свідомий бізнес впровадити всеукраїнську хвилину мовчання о 9:00 за загиблими під час російсько-української війни. Для цього вони створили спеціальну дорожню карту.

Про це повідомила пресслужба RAU.

Асоціація зазначає, що відправною точною для впровадження ініціативи може бути 29 серпня — День пам’яті захисників України. Також RAU підготували матеріали, які допоможуть у цьому бізнесу.

Як впровадити хвилину мовчання для бізнесу:

  1. Завантажити звук (обрати чоловічий чи жіночий голос, метроном або кроки);
  2. Зібрати команду/колектив і проговорити із ними, чому це важливо. Приклад, як говорити: ось тут.
  3. Запустити звук на кожний день. Також RAU зазначає, що бізнес може попросити в асоціації зробити хвилину мовчання персоналізованою під бізнес, щоб була згадка відповідної компанії або ж згадка когось конкретного, або особливе звернення до відвідувачів, працівників. Для цього можна написати на пошту: [email protected];
  4. Роздрукувати плакати. Є кольорова тема, світла тема та темна тема.

Усі матеріали доступні за цим посиланням.

Як комунікувати з працівниками

Retail Association of Ukraine публікує приблизну розповідь для комунікації з менеджерами чи власниками бізнесів, яку кожна компанія може змінити під себе.

Приклад комунікації:

Чому це важливо?

Ми соціально відповідальний бізнес. Ми допомагаємо Збройним силам грошима і частина наших працівників пішли захищати країну і (або) загинули, захищаючи нас. Війна торкнулася кожного, тому дуже важливо памʼятати про це. Згадувати. Дякувати і допомагати.

Хвилина мовчання — це найпростіший спосіб вшанування. Саме з нього ми і почнемо.

Про що думати?

У кожного з вас є друг чи подруга, однокласник чи знайомий, який пішов воювати або загинув. Тому ви можете думати про нього чи неї.

Або можете згадувати наших працівників.

Або ж можете думати, куди задонатити 10 гривень сьогодні, щоб загиблих було менше.

Чи не зачасто це?

Вам може здатися, що кожного ранку зупинка о 9.00 це занадто часто. І що не треба відчувати трагедію кожного дня. Але це більше про гордість. Що є чудові чоловіки і жінки, які можуть нас захищати і що у нас є сили боротися. У всієї нашої країни. І так, вони гинуть, і це реалії, в яких ми щодня живемо.

Це культура пам’яті, і її потрібно виховувати із себе.

Реакція

Ваші відвідувачі можуть першим часом не зрозуміти, що відбувається. Але для цього є голос-пояснення. Також ви (працівники) є чудовим прикладом для них.

Також все це можна розповідати і комунікувати у соцмережах. І також є низка плакатів-пояснень. Якщо до вас звернуться наші гості і відвідувачі із питаннями — поясніть їм, що це за Хвилина.

Що варто робити о 9.00?

  1. 8.59 вмикається звук-оголошення.
  2. Доки звучить голос, у вас є можливість відкласти свою роботу.
  3. Якщо ви сидите і можете піднятися — то піднятися. Якщо ви щось робите, то припинити це робити. Якщо у вас немає можливості піднятися (памʼятаймо про інклюзивність) — ви можете схилити голову і прикласти руку до серця. Якщо ви десь йдете, то зупинитися.
  4. Мовчати у цю Хвилину. Це символ поваги.
  5. Після цього — можна повертатися до своєї роботи.

«Важливо: нікого не змушувати, це має бути добрим виявом. Аналогічний сценарій має бути і для відвідувачів, але вони вчаться у вас. І також будуть бачити вашу комунікацію в соцмережах», — наголошує RAU.

Якщо буде спротив у працівників

Асоціація зазначає, що у випадку спротиву можна персонально поговорити із цією людиною.

Quote«Запитати чому він/вона проти цього? Можливо, це особиста травма. Насправді ця Хвилина може бути як елементом для цієї людини навпаки прожити травму. Якщо людина не хоче про це говорити, то не потрібно її змушувати. Кожен має прийти до вшанування сам. Важливо сказати, що зараз це частина вашої корпоративної культури», — зазначає RAU.

Якщо буде спротив у відвідувачів

У разі спротиву відвідувачів компанія можете наголосити, що це політика бізнесу, який сподівається на її прийняття.

Quote«Однак завжди будуть люди, які не приймають суспільний договір (до прикладу, не всі перейшли на українську), і це нормально. Не варто акцентувати на них увагу. Постійна комунікація про це і повага зможе їх навчити принаймні дотримуватися ваших правил у вашому магазині чи аптеці, чи підприємстві, чи бізнесі», — додає Retail Association of Ukraine.
Подякувати 🎉