Прокат електросамокатів можливий, якщо законодавчо закріпити їхній статус — КМДА

Компанія Bolt, яка нещодавно запустила прокат електросамокатів в Україні, не зверталася до департаменту транспортної інфраструктури КМДА щодо узгодження запуску цієї послуги в Києві. Про це в коментарі для The Page повідомив директор департаменту Валентин Осипов.

Масовий прокат персонального електротранспорту можливий за умови законодавчого закріплення статусу, прав і обов'язків їхніх користувачів. Зараз украй необхідно внести зміни до законодавства про дорожній рух, що має визначати правила руху електросамокатів у містах.

«Невизначене питання: чи можна вважати електросамокати транспортними засобами? Яким вимогам вони повинні відповідати: мати номерні знаки, світловідбиваючі елементи, звуковий сигнал тощо. Де саме повинні їздити такі транспортні засоби та з якого віку допускається водіння електросамокатів», — розповів він.

Осипов додав, що київська міська влада підтримує будь-які ініціативи, «що покликані сприяти реалізації цього світового тренду». Однак насамперед електросамокати повинні бути безпечними для всіх — водіїв, мотоциклістів, пішоходів та ін.

Контекст. Компанія Bolt запустила тестовий період прокату електросамокатів 21 листопада минулого року. Для всіх послуга стала доступною 7 серпня 2020 року.

У відповідь на це мер Києва Віталій Кличко заявив про незаконність такої послуги та повідомив, що з мерією не було узгоджено розміщення пунктів прокату електросамокатів.

У Bolt відзначили, що, відповідно до ст. 42 КУ та ст. 3 ЦКУ, керування електросамокати й іншими видами персонального легкого електротранспорту (гіроскутери, моноколеса) не є законодавчо забороненим видом діяльності в Україні.

Читати на The Page