Facebook Pixel

ПриватБанк запустив програму персональних знижок та кешбеків

Програма лояльності під назвою «Привіт» тепер доступна у кожному додатку «Приват24». Клієнти банку можуть отримувати пропозиції про вигідні купівлі, персональні знижки та кешбеки від провідних українських брендів та компаній. Про це повідомили у ПриватБанку 14 травня.

За словами Дмитра Мусієнка, члена правління ПриватБанку з роздрібного бізнесу, програма «Привіт» є першою інтелектуальною персоналізованою програмою лояльності на банківському ринку. Вона розроблена командою банку з метою надати клієнтам найцікавіші та найперсоналізованіші пропозиції від різних брендів, відрізняючись від типових стандартних кешбеків, які поширені на ринку.

Quote«Вона підбирає для кожної людини саме ті пропозиції, які співпадають з її споживчими, платіжними звичками, географією проживання та навіть зміною пори року чи необхідністю «перевзути» авто», — пояснив він.

Для функціонування програми «Привіт» ПриватБанк укладає партнерські угоди з різними торговими мережами, сервісними компаніями та кафе. Ці партнерства охоплюють як малий бізнес, так і великі мережі.

Робота штучного інтелекту у програмі «Привіт» може виглядати так: якщо клієнт регулярно заправляється на певній автозаправній станції (АЗС), то програма пропонуватиме йому кешбек саме в цій компанії. Таким чином, пропозиції щодо кешбеку будуть персоналізовані та адаптовані до купівельних звичок та інтересів конкретного клієнта.

Quote«Споживчі вподобання – не єдиний фактор, яким керуватиметься ШІ, більш того, він не буде визначальним», – уточнили у банку.

Програма «Привіт» заснована на інтелектуальних алгоритмах та штучному інтелекті, які аналізують споживчу поведінку клієнта. ПриватБанк передбачає, що ця програма стане технологічним проривом на українському банківському ринку, дозволяючи робити обслуговування клієнтів дійсно персоналізованим. Використання ШІ дозволяє пропонувати клієнтам найбільш релевантні та цікаві пропозиції з огляду на їх переваги та купівельні звички. Це робить досвід клієнта зручнішим та індивідуальнішим, що своєю чергою може підвищити задоволеність клієнтів та ефективність банківських послуг.

Quote«Ми впевнені, що клієнти будуть у захваті від можливості користуватися «найтвоїшими» знижками та кешбеками, а наші партнери з торговельних мереж та сервісних компаній можуть запропонувати українцям більш доступні умови придбання необхідних для повсякденного життя товарів та послуг», — заявив Дмитро Мусієнко.

Пропозиції знижок та кешбеків від партнерів програми лояльності «Привіт» можна знайти в меню «Привіт» мобільного застосунку чи веб-версії «Приват24». Перелік доступних покупок від постійних та нових партнерів програми оновлюється щодня. Пропозиції на вигідні покупки діють від декількох днів до місяця. Це дозволяє клієнтам банку завжди мати доступ до актуальних пропозицій від різних партнерів програми лояльності «Привіт» і ефективно користуватись персоналізованими перевагами.

Щоб заощаджувати кошти, достатньо активувати пропозицію в програмі «Привіт» та відразу ж отримувати кешбеки та робити покупки зі знижками. Кількість активованих пропозицій не обмежена.

Подякувати 🎉