Конкурс бізнес-ідей «Роби своє з Kurator» для HoReCa для підтримки бізнесу, який постраждав під час війни або який розвивають військові, стартує 22 вересня. Організатори — Благодійний фонд «МХП — Громаді» та бренд Kurator.
Підприємці-ветерани, внутрішньо переміщені особи і бізнеси, які постраждали від російської агресії, матимуть шанс отримати фінансування своїх проєктів у сфері харчування. Організатори виділять 1 мільйон гривень сумарно на найкращі ідеї переможців.
До участі в конкурсі прийматимуть бізнес-ідеї підприємців з галузі HoReCa (заклади харчування, готелі, кейтеринг). Подати їх можуть представники українського малого та середнього бізнесу з 13 областей України, зокрема з:
- Вінницької,
- Волинської,
- Дніпропетровської,
- Житомирської,
- Івано-Франківської,
- Київської,
- Львівської,
- Полтавської,
- Сумської,
- Тернопільської,
- Хмельницької,
- Черкаської,
- Чернігівської областей.
«Наш конкурс бізнес-ідей «Роби своє» цьогоріч суттєво масштабувався. Весною спільно з Українським ветеранським Фондом Мінветеранів у межах проєкту #Варто «Робити Своє» надали гранти для ветеранів і членів їхніх родин — підтримали бізнеси в регіонах. А зараз запускаємо ще один конкурс — для сфери харчування. Такий запит на гранти демонструє, що українці хочуть працювати, створювати робочі місця та наповнювати місцеві бюджети. І ми, маючи експертизу в цьому, готові надати всебічну підтримку в розвитку локального бізнесу», — зазначила директорка Благодійного фонду «МХП — Громаді» Тетяна Волочай.
Завдяки мікрогрантам підприємці зможуть започаткувати новий бізнес і масштабувати або ж релокувати вже наявний.
До кожної ідеї є важливі вимоги:
- інноваційність;
- передбачати створення робочих місць;
- мати соціально-економічний ефект для громади.
У процесі відбору експерти конкурсу «Роби своє з Kurator» оберуть від 10 переможців, кожен з яких отримає до 100 тисяч гривень для своєї справи.
Після старту конкурсу організатори допомагатимуть учасникам з заповненням заявок під час консультацій на вебінарах.
«Мікропідприємництво — ключ до відновлення економіки в районах, зруйнованих війною, і загалом основна рушійна сила процвітання України. Ми спостерігаємо, як швидко в Чернігові, Сумах, Харкові, інших містах відкриваються мікропекарні, кавʼярні, шаурмові — усе, що може швидко задовольнити споживача в умовах браку часу та умов. І готові підтримати ті бізнеси, які не зупиняються і хочуть розвиватися», — прокоментувала керівниця Центру розвитку HoReCa МХП Наталія Шадчнєва.
Деталі та умови участі можна знайти на офіційному сайті конкурсу.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Альтернативне кіно у жовтні: «Колір граната», сучасне кіно Нідерландів і ірландська сімейна анімація