Оновлений Haval M6 Plus: нова зовнішність і цінник, як у скутера

Фото: Haval

Фото: Haval

У базовій комплектації в місцевих дилерів паркетник коштує $11,1 тис.

2017 року на хвилі сплеску зацікавленості лінійкою власних позашляховиків Haval компанія Great Wall пішла на експеримент. З огляду на молодіжну аудиторію вона перемалювала один із найпопулярніших своїх паркетників H6, одночасно мінімізувавши комплектацію до рівня «найнеобхідніше»: тільки передній привід і застаріла 1,5-літрова «четвірка». Цільову аудиторію мали залучити великі габарити (а-ля Mitsubishi Outlander) і скромна навіть за китайськими мірками ціна — від $9,6 тис.

Фото: Haval

Фото: Haval

Але попри те, що M6 став найдоступнішим автомобілем взагалі в усій лінійці Haval, ставка не зіграла — загальні продажі склали менш ніж 10% з усієї гами Н6 проти передбачуваних 30-40%, і молодіжні версії інших кросоверів (H2, H4, H5, H7 і H9) так і залишилися на папері.

Telegram Logo

І ось чергова спроба підбадьорити продажі. База все та сама — передньопривідна версія H6 першого покоління трирічної давнини. Силова структура так само залишилася колишньою, з кузовних панелей новими є тільки капот і бампери.

Рестайлінг торкнувся передусім зовнішності. Перед дизайнерами ставилося завдання не просто бюджетно, без дорогого переоснащення штампів освіжити зовнішність, але і як можна далі розвести її із зовнішністю Н6. У підсумку версія з приставкою Plus відрізняється абсолютно новою оптикою зі світлодіодними фарами і з'єднаними перемичкою задніми ліхтарями. Водночас паркетник позбувся «ефекту ширяючого даху», що створюється завдяки чорним вставкам на стійках.

Google News Logo Підписуйтесь на нас в Google News!

Усередині все набагато бідніше: усе та сама масивна передня панель зі строгими аналоговими приладами. З нового — кнопковий привід ручного гальма замість традиційної «кочерги» й монітор медіасистеми, який конфліктує із загальним стилем — таке відчуття, що його вставили в панель в останню мить.

Під капотом усе та сама бензинова «турбочетвірка» GW4B15 потужністю 150 к. с., що агрегатується або із 6-ступінчастою «механікою», або із 7-діапазонним «роботом» із двома мокрими зчепленнями.

На домашньому ринку продажі М6 Plus розпочнуться в середині січня за ціною від $11,1 тис. за версію з «механікою». Багатшу комплектацію Elite Connected із РКП оцінено в $12,6 тис. Для порівняння: на нашому ринку Н6 в аналогічній комплектації з тим самим мотором і КПП коштує від $19,9 тис.

Український імпортер вивчає можливість продажів М6 Plus на нашому ринку.

Фото: Haval

Фото: Haval


Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Всі новини