Українці все більше звертаються до інтернету як до основного джерела інформації та новин. Про це свідчать результати опитування USAID-Internews «Ставлення населення до ЗМІ та споживання різних типів медіа в 2019 році».
68% респондентів зараз використовують соціальні мережі для отримання новин (53% минулоріч). Ці ж показники для ТБ — 66% і 77% відповідно. 59% (60%) регулярно відвідують новинні сайти.
Довіра до всіх традиційних медіа впала в середньому на 11%, як порівняти з 2018 роком. Водночас загальнонаціональним інтернет-медіа довіряють найбільше — 51% респондентів.
«Зростання ролі інтернету та цифрових медіа змінює спосіб споживання новин та інформації в Україні. Через поширення дезінформації в інтернеті та через труднощів її виявлення важливо, щоб якісна, об'єктивна журналістика була доступна там, де люди узнають новини», — заявила директор Internews в Україні Джилліан МакКормак.

Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також